A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великокопанівський ліцей
Великокопанівської сільської ради
Херсонського району Херсонської області

Критерії оцінювання

Дата: 02.11.2021 22:53
Кількість переглядів: 74

Критерії навчальних досягнень учнів з історії

Рівні 

навчальних 

досягнень

Бали 

Критерії навчальних досягнень учнів

І. Початковий

Учень (учениця) називає одну-дві події, дати, історичні постаті чи  історико-географічні об'єкти

Учень (учениця) називає декілька подій, дат, історичних постатей або  історико-географічних об'єктів; вибирає правильний варіант відповіді на  рівні «так-ні»; має загальне уявлення про лічбу часу в історії

Учень (учениця) двома-трьома простими реченнями розповісти про  історичну подію чи постать; упізнати її за описом; співвіднести рік зі  століттям, століття - з тисячоліттям; має загальне уявлення про історичну  карту

ІІ. Середній

Учень (учениця) репродуктивно відтворює невелику частину навчального  матеріалу теми, пояснюючи історичні терміни, подані в тексті підручника,  називаючи одну-дві основні дати; показуючи на карті історико географічний об'єкт

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний зміст  навчальної теми, визначати окремі ознаки історичних понять, називати  основні дати; показувати на історичній карті основні місця подій

Учень (учениця) самостійно відтворює фактичний матеріал теми, давати  стислу характеристику історичній постаті, установлювати послідовність  подій; користуватись за допомогою вчителя наочними та текстовими  джерелами історичної інформації

ІІІ. Достатній

Учень (учениця) послідовно й логічно відтворює навчальний матеріал  теми, виявляє розуміння історичної термінології, характеризує події  (причини, наслідки, значення), виокремлює деякі ознаки явищ і процесів;  «читає» історичні карти з допомогою їх легенди; використовує історичні  документи як джерело знань

Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і використовує знання за  аналогією, дає правильне визначення історичних понять, аналізує описані  історичні факти, порівнює однорідні історичні явища, визначає причинно наслідкові зв'язки між ними, встановлює синхронність подій у межах теми;  

дає словесний опис історичних об'єктів, використовуючи легенду карти

Учень (учениця) оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі факти  та формулює нескладні висновки, обґрунтовуючи їх конкретними фактами;  дає порівняльну характеристику історичних явищ, самостійно встановлює  причинно-наслідкові зв'язки; синхронізує події в межах курсу, аналізує  зміст історичної карти

ІV. Високий

10 

Учень (учениця) використовує набуті знання для вирішення нової  навчальної проблеми; виявляє розуміння історичних процесів; робить  аргументовані висновки, спираючись на широку джерельну базу; рецензує  відповіді учнів; співставляє й систематизує дані історичних карт;  синхронізує події вітчизняної та всесвітньої історії

11 

Учень (учениця) володіє глибокими знаннями, може вільно та  аргументовано висловлювати власні судження, співвідносити історичні  процеси з періодом на основі наукової періодизації історії

12 

Учень (учениця) системно володіє навчальним матеріалом; самостійно  характеризує історичні явища, виявляє особисту позицію щодо них; уміє  виокремити проблему й визначити шляхи її розв'язання; користується  джерелами інформації, аналізує та узагальнює її


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень