A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великокопанівський ліцей
Великокопанівської сільської ради
Херсонського району Херсонської області

Критерії оцінювання

Дата: 02.11.2021 22:48
Кількість переглядів: 54

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ГЕОГРАФІЇ У  СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ 

Оцінюючи навчальні досягнення здобувачів освіти з географії, необхідно враховувати: 

- правильність і науковість викладення матеріалу, повноту розкриття понять і  закономірностей, точність уживання географічної та картографічної термінології; 

- ступінь самостійності відповіді; 

- логічність, доказовість у викладенні матеріалу; 

- ступінь сформованості інтелектуальних, загальноосвітніх, специфічних умінь (робота з  картографічними, статистичними та іншими додатковими матеріалами).

Рівні навчальних  досягнень

Бали 

Критерії навчальних досягнень здобувачів освіти

I. Початковий

Здобувач освіти розрізняє окремі географічні явища чи об'єкти  (гори і рівнини, суша і океан, село і місто, галузь і т. д.) та з  допомогою вчителя знаходить їх на карті

Здобувач освіти за допомогою вчителя відтворює окремі факти  на елементарному рівні, розрізняє один або кілька  запропонованих географічних об'єктів і з допомогою вчителя  намагається знайти їх на карті

Здобувач освіти дає нечіткі характеристики географічних  об'єктів; за допомогою вчителя знаходить їх на карті, може  самостійно розрізнити окремі географічні поняття

II. Середній

Здобувач освіти частково відтворює текст підручника, дає  нечітке визначення основних понять і термінів за допомогою  вчителя. Називає відповідно до теми конкретного уроку  компоненти географічної оболонки та складові господарства;  повторює за зразком практичну роботу; під час відповіді  намагається користуватись географічною картою

Здобувач освіти відтворює частину навчального матеріалу без  розкриття причинно-наслідкових зв'язків, описує географічні  об'єкти чи явища за типовим планом. Намагається робити  висновки без підтвердження їх прикладами; частково володіє  обов'язковою географічною номенклатурою

Здобувач освіти самостійно дає більшість визначень,  передбачених темою уроку, відтворює значну частину  вивченого матеріалу у відповідності з його викладом у  підручнику. На середньому рівні володіє географічною  номенклатурою та картою

III. Достатній

Здобувач освіти має достатні географічні знання й застосовує їх  для вирішення стандартних ситуацій. Має цілісне уявлення про  природні та суспільні явища, уміє вести спостереження за  навколишнім середовищем; достатньо володіє картографічним  матеріалом


 

 

Здобувач освіти засвоїв основні уявлення, поняття й категорії  географічної науки про Землю та господарську діяльність  людини. Застосовує здобуті знання на практиці,  використовуючи прийоми аналізу статистичних даних про  господарство і населення, показує їх зміну в часі. Уміє наводити  приклади взаємодії людини і природи; знає обов'язкову  географічну номенклатуру

Здобувач освіти на достатньому рівні володіє навчальним  матеріалом, може застосовувати його для виконання  практичних робіт; має чіткі уявлення про компоненти природи  та просторову організацію господарства; пояснює причинно 

наслідкові зв'язки у природі й господарстві; майже  безпомилково працює з картографічним матеріалом

IV. Високий

10 

Здобувач освіти усвідомлює сучасну географічну картину світу,  здійснює оцінку певних процесів та явищ, передбачених  навчальною програмою; пояснює прикладне значення  географічних знань, дає розгорнуту відповідь, відбирає  необхідні знання; вільно застосовує більшість географічних  понять і може їх класифікувати; добре володіє картографічним  матеріалом

11 

Здобувач освіти має глибокі знання про об'єкт вивчення,  застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження й  висновки, уміє працювати з рекомендованими вчителем  джерелами географічної інформації; на високому рівні аналізує  та використовує картографічну інформацію

12 

Здобувач освіти володіє ґрунтовними географічними знаннями  в межах вимог навчальної програми, висловлює та аргументує  власне ставлення до різних поглядів на об'єкт вивчення;  самостійно аналізує природні та суспільні явища, робить  відповідні висновки й узагальнення; здатний розв'язувати  проблемні завдання; вільно володіє картографічною  інформацією та творчо її використовує


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень