A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великокопанівський ліцей
Великокопанівської сільської ради
Херсонського району Херсонської області

Критерії оцінювання

Дата: 02.11.2021 22:41
Кількість переглядів: 92

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ОСНОВ  ЗДОРОВ'Я У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ 

При оцінюванні рівня навчальних досягнень здобувачів освіти з основ здоров'я  враховуються знання та дотримання правил збереження власного життя та здоров'я й  оточуючих. 

Позитивно оцінюється кожний крок здобувача освіти, спрямований на: 

? підвищення рівня знань про здоров'я й безпеку життєдіяльності, здоровий спосіб  життя, уміння використовувати здобуті знання для зміцнення здоров'я; 

? набуття навичок, що сприяють фізичному, соціальному, духовному та психічному  здоров'ю; 

? позитивне ставлення до здорового способу життя. 

Усі види оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти здійснюються за критеріями,  наведеними в таблиці.

Рівні  

навчальних  

досягнень 

Бали 

Критерії навчальних досягнень здобувачів освіти

І. Початковий

Здобувач освіти за допомогою вчителя може назвати окремі  поняття, що стосуються здоров'я та безпеки життєдіяльності

Здобувач освіти має уявлення про елементарні поняття здорового  способу життя й безпечної поведінки. За допомогою вчителя або з  використанням підручника (робочого зошита) відтворює окремі  факти навчального матеріалу

Здобувач освіти за допомогою вчителя або з використанням  підручника (робочого зошита) фрагментарно відтворює  елементарні поняття про здоровий спосіб життя. Під керівництвом і  контролем учителя епізодично виконує практичні дії, що формують  безпечну поведінку. Повторює оцінні судження інших без  достатнього осмислення

ІІ. Середній

Здобувач освіти за допомогою вчителя або з використанням  підручника (робочого зошита) дає визначення окремих понять;  частково характеризує ознаки здоров'я та безпечної поведінки; за  допомогою вчителя виконує елементарні практичні дії, пов'язані з  формуванням здорового способу життя й безпечної поведінки

Здобувач освіти самостійно дає визначення окремих понять; за  допомогою вчителя або з використанням підручника (робочого  зошита) відтворює навчальний матеріал, характеризуючи ознаки  здоров'я, шляхи та методи його зміцнення та збереження життя. За  допомогою інструкції та консультації вчителя, виконує практичні дії,  пов'язані з формуванням здорового способу життя й безпечної  поведінки. Повторює почуті від інших найпростіші оцінні судження  про здоровий спосіб життя й безпечної поведінки

Здобувач освіти самостійно, але неповно відтворює навчальний 


 

   

матеріал; за допомогою вчителя розв'язує прості типові навчальні  ситуаційні задачі; характеризує окремі ознаки здоров'я, наводить  прості приклади дій про збереження здоров'я. За допомогою  інструкції та консультації вчителя виконує практичні дії, пов'язані з  формуванням життєвих навичок здорового способу життя й  безпечної поведінки. Пояснює найпростіші оцінні судження про  здоровий спосіб життя й безпечної поведінки

ІІІ. Достатній

Здобувач освіти загалом самостійно відтворює навчальний  матеріал, розкриває суть понять; розв'язує прості типові ситуаційні  задачі. Характеризує ситуації, що містять загрозу й потребують  практичних дій. Висловлює окремі оцінні судження про стан  здоров'я, поведінку в різних ситуаціях, свою та інших,  міжособистісні стосунки

Здобувач освіти самостійно відповідає на поставлені запитання; дає  порівняльну характеристику явищам і процесам, які  характеризують здоров'я. Визначає засоби, які необхідно  використовувати у виконанні практичних дій. Обґрунтовує свої  оцінні судження про здоровий спосіб життя й безпечної поведінки,  спираючись на предметні знання та усталені норми

Здобувач освіти відтворює інформацію, відповідає на поставлені  запитання; самостійно розв'язує стандартні ситуаційні завдання;  пояснює зміст і послідовність операцій, що входять до складу  практичних дій; за допомогою вчителя встановлює причинно 

наслідкові зв'язки, робить нечітко сформульовані висновки;  свідомо приймає рішення; володіє навичками самоконтролю

ІV. Високий

10 

Здобувач освіти обґрунтовано відповідає на запитання,  передбачені навчальною програмою курсу; самостійно аналізує та  розкриває суть явищ і процесів, що характеризують здоровий  спосіб життя; узагальнює, систематизує, установлює причинно 

наслідкові зв'язки; користується джерелами додаткової інформації.  За допомогою вчителя розв'язує нестандартні ситуації; виконує  практичні дії щодо здорового способу життя й безпечної поведінки,  формулює висновки про конкретну оздоровчу діяльність; свідомо  користується правилами здорового способу життя й безпечної  поведінки. Висловлює оцінні судження про стан здоров'я власного  й інших, поведінку свою та інших, міжособистісні стосунки

11 

Здобувач освіти логічно, усвідомлено відтворює навчальний  матеріал в межах навчальної програми курсу; самостійно аналізує й  розкриває закономірності явищ і процесів, що характеризують  здоровий спосіб життя й безпечної поведінки, їх сутність;  установлює й обґрунтовує причинно-наслідкові зв'язки;  аргументовано переконує в необхідності виконання дій щодо  здорового способу життя й безпечної поведінки; самостійно  користується джерелами додаткової інформації. Аналізує та  обґрунтовує оцінні судження про стан здоров'я власного й інших,  наслідки своїх дій, поведінку свою та інших


 

 

12 

Здобувач освіти свідомо відтворює й розуміє навчальну  інформацію за програмою курсу; може вести дискусію з  конкретного питання здорового способу життя й безпечної  поведінки з використанням знань суміжних програм; самостійно  оцінює та характеризує різноманітні явища та процеси, які  розкривають сутність здорового способу життя й безпечної  поведінки; самостійно користується різними джерелами  інформації, у тому числі й рекомендованими вчителем. Розв'язує  проблемні завдання; має здоров'язберігаючі життєві навички;  вибирає безпечний варіант розв'язання нестандартної ситуації;  визначає мету своїх дій і знаходить альтернативні та вибирає й  обґрунтовує оптимальні шляхи її досягнення; оцінює тимчасові та  довгострокові наслідки вибраного варіанту; робить обґрунтовані  висновки. Виявляє особисту позицію щодо здорового способу  життя й безпечної поведінки. Обґрунтовує цінність набутих знань і  сформованих розумових і практичних умінь і життєвих навичок для  власного здоров'я


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень