A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великокопанівський ліцей
Великокопанівської сільської ради
Херсонського району Херсонської області

Критерії оцінювання з хімії

Дата: 06.11.2021 21:55
Кількість переглядів: 58

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ХІМІЇ У СИСТЕМІ  ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ 

При оцінювання рівня навчальних досягнень з хімії враховується: 

? рівень засвоєння теоретичних знань; 

? оволодіння хімічною мовою як засобом відображення знань про речовини і хімічні  явища; 

? сформованість експериментальних умінь, необхідних для виконання хімічних  дослідів, передбачених навчальною програмою; 

? здатність учнів застосовувати набуті знання на практиці; 

? уміння розв'язувати розрахункові задачі. 

За відмінностями між обсягом і глибиною досягнутих результатів, ступенем самостійності  у виконанні завдань, здатністю використовувати знання у нових ситуаціях виокремлено  рівні навчальних досягнень здобувачів освіти, що оцінюються за 12-бальною шкалою. 

Кожний наступний рівень вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові  характеристики. 

Визначальними в оцінюванні рівня навчальних досягнень здобувачів освіти є особистісні  результати пізнавальної діяльності, в яких відбиваються загальнопредметні  компетентності, набуті здобувачами освіти в процесі навчання хімії.

Рівні  

навчальних  

досягнень 

Бали 

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів  освіти

I. Початковий

Здобувач освіти розпізнає деякі хімічні об'єкти (хімічні  символи, формули, явища, посуд тощо) і називає їх (на  побутовому рівні); знає правила безпеки під час  проведення практичних робіт

Здобувач освіти описує деякі хімічні об'єкти за певними  ознаками; знає призначення лабораторного обладнання

Здобувач освіти має фрагментарні уявлення з предмета  вивчення і може відтворити окремі його частини; під  керівництвом учителя виконує найпростіші хімічні  досліди

II. Середній

Здобувач освіти знає окремі факти, що стосуються  хімічних сполук і явищ; складає прості прилади для  проведення дослідів і виконує їх під керівництвом  учителя; складає з допомогою вчителя скорочену умову  задачі

Здобувач освіти з допомогою вчителя відтворює окремі  частини начального матеріалу, дає визначення основних  понять; самостійно виконує деякі хімічні досліди, описує  хід їх виконання, дотримується порядку на робочому  місці; самостійно складає і записує скорочену умову  задачі


 

 

Здобувач освіти відтворює навчальний матеріал з  допомогою вчителя;описує окремі спостереження за  перебігом хімічних дослідів; робить обчислення за  готовою формулою

III. Достатній

Здобувач освіти самостійно відтворює значну частину  навчального матеріалу, з допомогою вчителя порівнює  хімічні об'єкти, описує спостереження за перебігом  хімічних дослідів; наводить рівняння реакцій за умовою  задачі

Здобувач освіти самостійно відтворює фактичний і  теоретичний навчальний матеріал, порівнює і класифікує  хімічні об'єкти; самостійно виконує всі хімічні досліди  згідно з інструкцією; робить обчислення за рівнянням  реакції

Здобувач освіти виявляє розуміння основоположних  хімічних теорій і фактів, наводить приклади на  підтвердження цього; робить окремі висновки з хімічних  дослідів; з допомогою вчителя розв'язує задачі

IV. Високий

10 

Здобувач освіти володіє навчальним матеріалом і  застосовує знання у стандартних ситуаціях, уміє  аналізувати, узагальнювати й систематизувати надану  інформацію, робити висновки; робить висновки з  практичної роботи; самостійно наводить і використовує  необхідні формули для розв'язування задач

11 

Здобувач освіти володіє засвоєними знаннями і  використовує їх у нестандартних ситуаціях, встановлює  зв'язки між явищами; самостійно знаходить і  використовує інформацію згідно з поставленим  завданням; виконує хімічний експеримент, раціонально  використовуючи обладнання і реактиви; самостійно  розв'язує задачі, формулює відповіді

12 

Здобувач освіти має системні знання з предмета,  аргументовано використовує їх, у тому числі у  проблемних ситуаціях; аналізує додаткову інформацію;  самостійно оцінює явища, пов'язані з речовинами та їх  перетвореннями; 

робить обґрунтовані висновки з хімічного експерименту;  розв'язує експериментальні задачі за власним планом;  самостійно аналізує та розв'язує задачі раціональним  способом


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень