A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великокопанівський ліцей
Великокопанівської сільської ради
Херсонського району Херсонської області

План ЗЗСО

Дата: 04.11.2021 15:40
Кількість переглядів: 207

 

 

№ з/п

Зміст роботи

Сторінки

Розділ І

Вступ. Аналіз діяльності закладу за 2020-2021 навчальний рік.

 

Розділ ІІ

Освітнє середовище закладу освіти:

- забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці;

- створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації;

- формування інклюзивного, розвивального та мотивувального до навчання освітнього середовища;

- забезпечення комфортних і безпечних умов організації харчування учнів;

- розвиток освітнього середовища у напрямі здоров’язбереження та здорового способу життя;

-  створення простору інформаційної взаємодії та соціально-комунікативної комунікації учасників освітнього процесу.

 

Розділ ІІІ

Система оцінювання здобувачів освіти:

- наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень;

- застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти;

- спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання.

 

Розділ IV

Діяльність педагогічних працівників:

- ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти;

- постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників;

- налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти;

- організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності.

 

Розділ V

Управлінські процеси закладу освіти:

- наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань;

- формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм;

- ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників;

- організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою;

- формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності.

 

Додатки

1. Вивчення стану викладання навчальних предметів.

 

2.  Тематика засідань педагогічних рад і питання, що виносять на розгляд.

 

3.  Тематика нарад при директорові.

 

4.  Тематика нарад при заступнику директора.

 

5. Атестація педагогічних працівників.

 

6. Організація методичної роботи з педагогічними кадрами . Тематика  засідань  методичної  ради

на 2021-2022 навчальний рік.

 

7.  План роботи  зпитаньзапобігання  та виявлення корупції на  2021–2022роки.

 

8. План проведення моніторингових досліджень. 

 

9. Фінансово - господарська діяльність. Матеріально-технічне забезпечення.

 

10. План проведення семінарів

 

11. План виховної роботи

 

12. План роботи педагога-організатора.

 

13. План роботи соціального педагога.

 

14.План роботи практичного психолога

 
 

 

 

Розділ І.

Вступ. Аналіз діяльності закладу за минулий навчальний рік.

Головною метою освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства. Досягти даної мети можна, забезпечивши високий рівень якості освіти.

Сьогодення передбачає перезавантаження української освіти з оновленням наявного алгоритму професійної діяльності та переглядом методології роботи із здобувачами освіти, батьками, вчителями; зміну акцентів та пріоритетів з процесу на результат із використанням ефективних методів практичної психології та соціальної педагогіки/роботи.

Великокопанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Великокопанівської сільської ради Херсонської області у своїй діяльності керується: Конституцією України; Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»; Державними стандартами, керівними законодавчими актами і інструктивно-методичними документами; переліком навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в початкових класах, основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах; типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів; нормативною базою з питань зовнішнього незалежного оцінювання, концепцією Нової української школи; Абеткою директора. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти; іншими актами законодавства в галузі освіти, у тому числі місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

На кожному рівні навчання забезпечується виконання державного стандарту, а також дається теоретична і практична підготовка з дисциплін навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного і морального здоров’я. Успішність подолання кожного рівня, виконання його освітніх задач гарантується школою тільки за умови усвідомленого й добровільного дотримання всіх норм і правил шкільного життя, активної співпраці з батьками, відкритістю навчального процесу.

Завдання  Великокопанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Великокопанівської сільської ради Херсонської області – створити атмосферу єдиного державного розуміння розвитку освіти, змінити  орієнтацію педагогічного й учнівського колективів у бік  оцінювання діяльності кожного за результатами праці, організувати  освітній процес на підставі творчої співпраці педагогів та учнів.

Педагогічний колектив, адміністрація школи першочерговим завданням поставили створити у школі необхідні умови для навчання  та всебічного розвитку здобувачів освіти.

Упродовж 2020-2021 навчального року діяльність педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів, на охоплення навчанням усіх дітей шкільного віку. Школа працювала за навчальним планом, складеним у відповідності  до Типових  навчальних планів, затвердженими наказом МОН України. При складанні робочих навчальних планів враховувалисяся інтереси, запити та потреби учнів. 

  Аналіз роботи у минулому навчальному році – це не тільки дослідження ходу й результатів навчальної та виховної діяльності закладу, а й вивчення зовнішніх зв’язків, які впливають на його діяльність, перспектив розвитку освітнього  процесу, педагогічного й учнівського колективів. Результати комплексного аналізу, висновки, зроблені на його основі, складають одну з наукових вихідних для визначення актуальних завдань школи  на наступний навчальний рік  з урахуванням умов та можливостей їх реалізації у світлі реформування освіти.

Протягом 2020-2021 навчального року діяльність педагогічного колективу школи була спрямована на виконання  завдань:

  • набуття учнями патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів

  • виховування поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;

  • реалізація сучасної державної політики в галузі освіти;

  • моделювання умови максимально наближених до майбутнього життя вихованців початкової школи, стимулювання процесів набуття особистісних ресурсів за рахунок проблемного насичення найближчого оточення;

  • педагоги школи визначали головним критерієм ефективності освітнього процесу високу ресурсозабезпеченість вихованців для свідомої побудови власного життя;

  • розвиток  дитини як основи для становлення національносвідомої особистості, здатної до життєтворчості;

  • забезпечення оптимальних умов для підвищення професійної майстерності  вчителів;

   -     вдосконалення позаурочної роботи з розвитку особистісних здібностей учнів шляхом системи гурткової роботи;

   -    залучення учнів до участі в управлінні шкільними справами через організацію колективно-творчої діяльності;

   -    удосконалення системи роботи з обдарованими дітьми;

- разом із органами внутрішніх справ, службою в справах неповнолітніх, громадськістю здійснювали профілактичну роботу з неповнолітніми, схильними до правопорушень;

  • поліпшення умов виховання, навчання та оздоровлення, матеріального забезпечення й захисту прав дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.

Освітній процес було організовано відповідно до Освтньої програми закладу на 2020-2021 н. р., плану роботи школи та   зорієнтовано на здібності, схильності, потреби й життєві плани кожного школяра, на розвиток в учнів та педагогів потреби в самовдосконаленні й самоосвіті, на формування ключових компетентностей здобувачів освіти.

Уся діяльність педагогів була спрямована на реалізацію стратегії розвитку освіти, визначеної законодавством України у сфері освіти. Учителями школи здійснювалася послідовна робота щодо запровадження Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти. Успішно реалізувалася в 2020-2021 н.р. і державна мовна політика. У своїй роботі педагоги керувалися розробленими заходами, які були спрямовані на утвердження державної мови як основного засобу навчання, спілкування, культурного відродження.

У школі І ступеня навчалося  - 309 учнів, ІІ ступеня - 367 учнів, ІІІ ступеня – 80. Таким чином, у 33 класах навчалося 756 учнів, середня наповнюваність класів складала 22,9 учнів.

Із початку минулого року із закладу вибуло 37 учнів, прибуло – 29 учнів.

Із  випускників школи II ступеня вирішили продовжити навчання у школі 38 учнів.

Колективом школи вжито заходів щодо збереження контингенту учнів: контроль за відвідуванням занять; індивідуальна робота з учнями та батьками; робота Ради профілактики тощо.

У 2020-2021 н.р.штатними працівниками  школа була забезпечена майже на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Більша половина педагогів школи володіють комп'ютером. Перспектива в освіті така, що вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес із учнями. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям - не тільки директор, а й заступники, добре володіють навичками роботи з інформаційно-комунікаційними технологіями, які наявні у комп’ютерних класах, використовується для адміністративної роботи. 

У школі працює 55 вчителів, 22 педагоги є спеціалістами вищої кваліфікаційної категорії, 10 осіб – першої, 12 осіб - другої категорії, 10 - з категорією «спеціаліст», 1 – студент ІІІ курсу вищого навчального закладу.

З 22 педагогів з вищою категорією 9 педагогам присвоєно звання  «Старший учитель», 9 – «Учитель-методист».

Освітній  процес було зорієнтовано на здібності, схильності, потреби й життєві плани кожного школяра, на розвиток в учнів та педагогів потреби в самовдосконаленні й самоосвіті.

Всі вчителі мають відповідну фахову освіту.

Педагогічний колектив школи стабільний, плинності кадрів немає.

Із питань дотримання трудового законодавства педагогічними працівниками, виконання нормативних документів МОН України адміністрація закладу проводила виробничі наради, наради при директорові,  співбесіди з окремими вчителями, що дало змогу працівникам школи дотримуватися всіх пунктів трудового розпорядку школи, виконання навчальних програм, створення належної робочої атмосфери, здорового психологічного мікроклімату.

У Великокопанівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Великокопанівської сільської ради Херсонської області пріоритетними  формами освітнього  процесу є демократизація, гуманізація, гуманітаризація, інтеграція навчання.

Система внутрішкільного планування та контролю забезпечила функціонування усіх напрямків діяльності педагогічного колективу: проведення контрольних зрізів знань з основних предметів; вивчення стану викладання окремих предметів; проведення атестації педагогічних працівників як методу оцінювання цілісного педагогічного процесу навчального закладу; моніторинг результативності навчальної діяльності учнів; ведення шкільної документації; дотримання норм організації охорони праці та безпеки життєдіяльності, санітарних норм; функціонування шкільної їдальні. Застосовано різні форми контролю: тематичний, персональний, оглядовий, оперативний, цільовий, класно–узагальнюючий. Результати контролю зафіксовані в книгах контролю адміністрації школи, відображені у відповідних наказах та обговорені на нарадах при директорові, заступниках директора, засіданнях ШМК, індивідуальних бесідах, консультаціях. Адміністрацією відвідано уроки під час атестації педагогів, на період класно – узагальнюючого, персонального, тематичного  контролю. 

Важливе місце в системі контролю за станом освітнього процесу посідає контроль за викладанням шкільних курсів основ наук.  Для проведення якісного контролю за станом викладання шкільних курсів основ наук адміністрація залучає керівників методичних об’єднань відповідного профілю, досвідчених учителів школи. Це робиться з метою надання можливої потрібної допомоги вчителеві, обміну досвідом між колегами.

Епідеміологічна ситуація, яка склалася в Україні внесла свої корективи у різні сфери життя співвітчизників. Не виключенням стала також і галузь освіти.

Відомо, що наслідком карантинних обмежень  стала нова форма організації освітньої діяльності, а саме – освітній процес за допомогою технологій дистанційного  навчання. Це нова реальність для як здобувачів освіти, так  і для вчителів. І цей виклик було прийнято усіма педагогами ЗЗСО.

Відповідно до Постанови  КМ України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», наказу управління освіти і науки України від  ___                                                                                                        №__ «Про продовження карантину для запобігання розповсюдження захворювання на корона вірус COVID – 19» ,  наказу по закладу освіти від ____     № __ Великокопанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Великокопанівської сільської ради Херсонської області області у період карантину» та інших нормативних документів  освітня  робота з учнями та самоосвітня діяльність педагогів здійснювалися за технологіями  дистанційної форми навчання в дві хвилі ( І- з 11.01.21 по 22.01.21 року ; ІІ- з 29.03.2021 по 16.04.2021 року).

Протягом перших двох-трьох днів у Вайбері були стоворені групи з  усіх навчальних предметів. З допомогою класних керівників усих учнів було приєднано до груп. Протягом першого тижня більшість учнів приєдналася, і розпочався освітній процес. Інші поступово долучалися.

Щотижня відповідно до розкладу (з незначними коригуваннями) проводились навчальні заняття. Вчителями підбирався обов’язково відеоматеріал (відеоуроки, відеопрезентації, скрайбінг-презентації, фрагменти відеофільмів, буктрейлерів, аудіозаписи поезій тощо). Цікавими і корисними в роботі були матеріали сайтів EdEra, osvita.ua, Prometheus, відеоуроки приватної гімназії «Мрія», uchilka.in.ua, YouTube-канали тощо.

Для пояснення матеріалу також додавалися посилання на сайти з цікавими та корисними розробками уроків, презентацій, схем тощо. Учням пропонувалися, крім роботи з підручником та виконання вправ, вправи-тренажери Learningapps (запозичені із колекції вправ (із зазначенням авторів), а також створені вчителем), Wordwal, тренажер із правопису української мови Webpen, матеріали уроків Всеукраїнської онлайншколи. 

Для проведення тестування (самостійні та контрольні роботи) використовувалися тести Google форми, створені вчителями, а також матеріали сайтів «На урок», «Всеосвіта» тощо. Для об’єктивності оцінювання здобувачі освіти  були зареєстровані в сервісі «На урок», де проходили тести як із колекції сайтів, так і підготовлені вчителем. Така реєстрація дала можливість надавати учням код  або посилання на конкретний тест, зазначати дедлайн, контролювати проходження тестів онлайн, переглядати історію тестування і мати змогу бачити, скільки спроб робив учень для остаточного результату.

Учні виконані роботи прикріпляли до уроку для перевірки, роботи перевірялися своєчасно. Вірші для вивчення напам’ять записували на відео і також приєднували до уроку. Усі оцінки фіксувалися педагогами у своїх журналах.

Більшість учнів активно брала участь у дистанційному навчанні, роботи виконували своєчасно та із задоволенням. Особливо подобалася робота з тренажерами та тестові завдання «На урок», «Всеосвіта». 

Педагоги-предметники з учнями та батьками постійно тримали зв’язок через класних керівників або особисто через Viber, з учнями спілкування в основному велося у ZOOM та Google Classroom, а також онлайн-консультування у Viber або у телефонному режимі.

Попри те, що дистанційна освіта створює багато можливостей для залучення сучасних технологій та пошуку нових методів викладання,  така форма навчання не може повністю замінити безпосереднє спілкування  дітей з учителем і в колективі.     Через карантин батьки і діти опинились у полоні своїх комфортних домівок. Анкетування підтверджує, що  більшості учням було легко працювати в онлайн-режимі, але діти дуже сумували за живим спілкуванням з учителем та однокласниками, та неодноразово виявляли бажання скоріше повернутися до школи у звичний режим роботи. Тобто, соціалізація – важлива!

Запровадження карантинних заходів зумовило проведення освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання, але заплановані на 2020-2021 навчальний рік питання педрад, нарад при директорові, наказів по школі  були розглянуті у повному обсязі.

На нарадах при директорові, у тому числі в онлайн-режимі,  обговорювались питання упровадження Концепції Нової української школи, ходу реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, контролю за відвідуванням занять учнями, результати перевірки зошитів, щоденників, класних журналів,  діагностична та корекційна робота з важковиховуваними учнями, санітарно-гігієнічні умови забезпечення здоров’я  дітей, питання атестації педагогічних працівників, підготовки та проведення державної підсумкової атестації, стан роботи з охорони праці й техніки безпеки, підсумки огляду навчальних кабінетів, вимоги  до ведення шкільної документації, об’єктивність тематичного та семестрового обліку знань з навчальних предметів, вивчення та впровадження в практику роботи інноваційних технологій,  стан профорієнтаційної роботи в школі та шляхи її вдосконалення, про підвищення результативності самоосвітньої роботи вчителів,  про графічні уміння і навички, техніку письма, культуру оформлення робіт, дотримання гігієнічних правил письма учнів 1-4 класів, підсумки дистанційного навчання та інші.  Відповідно до річного плану видані заплановані накази по школі.                                                                                                                                                                          

Основна школа дає базову середню освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки дітей, готує до форм подальшого навчання. У поточному навчальному році працювала постійно діюча конкурсна педагогічна комісія з профільного навчання, якою проведено комплекс заходів щодо підготовчої роботи з учнями профільних 10-х класів:

  • робота психолога (діагностика) з виявлення нахилів підлітків;

  • вироблення шкільними методичними комісіями пропозицій щодо планування спецкурсів, факультативів у профільних класах;

  • анкетування учнів та батьків 9-х класів з метою виявлення потреб  сімей у навчальних послугах;

  • батьківські збори паралелі 9-х класів за участю заступника директора школи та практичного психолога.

Для реалізації у повному обсязі інтересів старшокласників, з урахуванням анкетування учнів, побажань батьків у школі функціонують профільні класи. У навчальних планах школи відображена подальша робота з виявлення інтересів дітей, розвитку їхніх здібностей. Так у 2020-2021 н.р. працювали факультативи із математики, історії України, української мови, математики, англійської мови, біології, який вели досвідчені вчителі.

Профільне навчання у  Великокопанівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів спрямоване на реалізацію особистісно-орієнтованого підходу.

Над пошуком шляхів для реалізації завдань, визначених законодавством України в галузі освіти й виховання, працював педагогічний колектив Великокопанівської загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів у 2020-2021 н. р., реалізовуючи методичну проблему  «Формування соціальної, громадянської та культурної компетентностей учнів на шляху реалізації Концепції Нової української школи».

Діяльність Великокопанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів спрямована на реалізацію програмно – методичного забезпечення освітнього процесу. 

Методичний супровід освітнього  процесу відбувався за наявністю Програм, підручників, методичних рекомендацій, затверджених МОН України для використання в поточному навчальному році, методичних посібників, рекомендацій  та розробок, які відповідають Переліку програм, підручників та навчально – методичних посібників, рекомендованих МОН МС України для використання у початкових класах, основній і старшій школі  загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою у 2020 – 2021 навчальному році,  періодичних педагогічних видань, спрямованих на впровадження проектування та практичного забезпечення компетентнісно спрямованого інноваційного розвитку загальноосвітньої школи.     

Організація методичної роботи ґрунтувалася на глибокому вивченні та аналізі результативності освітнього процесу, рівня професійної підготовки педагогічних кадрів, координувалася різними формами підвищення кваліфікації педагогів та їх фаховою атестацією. 

З метою  підвищення  професійної майстерності  педагогів в школі діє чітко спланована система курсової перепідготовки. 

Упродовж 2020-2021 навчального  року  підвищення кваліфікації педагогічних працівників школи здійснювалося  відповідно до Закону України  «Про  освіту», Типового  положення  про атестацію  педагогічних працівників  та плану-графіку підвищення кваліфікації. 

Відповідно до плану-графіку курсової перепідготовки підвищення кваліфікації у 2020-2021 навчальному році пройшли усі педагогічні працівники. в очному та дистанційному форматі. Методичний супровід підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснювався постійно і найбільш повно враховував  запити, потреби  вчителів та визначався конкретними завданнями, які випливали з реального стану професійної діяльності педагогічних працівників.

Провідне місце у Великокопанівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів посідає науково-методична рада, основною метою якої є управління методичною роботою  в школі. Протягом 2020-221 навчального року було проведено 5 засідань науково-методичної ради, на яких  розглядалися важливі  питання забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів школи, організації та проведення методичних заходів, проведення фахової атестації педагогів тощо.

Упродовж року педагогічні працівники школи активно долучалися до реалізації завдань методичної роботи. Вони були  керівниками шкільних методичних комісій, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходили предметні тижні, методичні засідання тощо. В організації науково-методичної роботи  вчителі результативно використовували  нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи, матеріали діяльності шкільних методичних комісій та творчих груп, буклети учителів, науково-методичну та психолого-педагогічну літературу, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка). У школі було організовано роботу 6 методичних комісій учителів, затверджено плани роботи, методичні проблеми, над якими працювали ШМК, визначено керівників із числа досвідчених педагогів. Робота методичних комісій була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителів, удосконалення методики проведення уроків. Діяльність ШМК була сплановано на підставі річного плану роботи школи та перспективного плану розвитку над єдиною науково-методичною проблемою школи. Кожна з ШМК проводили по 4-5 засідань, робота яких будувалася за окремими планами. На запланованих засіданнях методичних комісій обговорювалися як організаційні питання (рекомендації МОН України щодо викладання і вивчення навчальних предметів, зміни у навчальних програмах, впровадження Державних стандартів, підготовка і проведення олімпіад, педагогічних тижнів, майстер-класів, проведення контрольних зрізів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання. Упродовж навчального року всіма ШМК проводилися педагогічні тижні. З метою загальної теоретичної  підготовки  педагогічного  колективу до впровадження в практику методичної теми організовані були круглі столи з питань обґрунтування вибору проблеми, визначення її місця у системі важливих ідей і закономірностей методики викладання предметів. 

Робота методичних комісій була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання методичних комісій, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення підсумкових контрольних робіт,  проведення державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання. Протягом  2020-2021 н.р.  учителі школи проводили позакласні заходи в межах шкільних предметних тижнів.

Одним із пріоритетних напрямків у системі освіти є актуальні проблеми навчання й виховання обдарованих дітей та молоді, адже надзвичайно важливо створити сприятливе освітнє середовище для всебічного розкриття та реалізації здібних та обдарованих учнів школи, яке базується на психології успіху дитини. Домінантами в нашому навчальному закладі є культ знань, успіху. Створено чітку структуру пошуку і розвитку обдарованих і здібних дітей, розроблено схему роботи з обдарованими учнями. 

Дана робота неможлива без глибокого наукового, психологічного, педагогічного супроводу.  Тому цілком природним є залучення кращих учителів навчального закладу до роботи з обдарованими та здібними учнями.

Відповідно до плану роботи школи в жовтні-листопаді було проведено  І  етап Всеукраїнських олімпіад, у якому взяло участь 94 учні (21,3%), а у листопаді-грудні –  ІІ етап. Серед переможців ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад:

ІІ місце – трудове навчання – Озарко Андрій (8-А клас, учитель Макаренко М.М.); біологія – Цюпак Тетяна (8-Б клас, учитель Добрянський В.В.); українська мова і література – Лисенко Максим (7-В клас, учитель Олексюк О.А., ),  Абисова Еліна (10-А клас, учитель Олексюк О.А.);  англійська мова – Гуляєва Дар’я (10-А клас, учитель Зубатюк Л.М.); хімія – Абисова Еліна (10-А клас, учитель Євдокименко В.Г.).

ІІІ місце – трудове навчання – Озарко Ростислав (8-А клас, учитель Макаренко М.М.); біологія – Діденко Анастасія (9-Б клас, учитель Сербіна Ю.І.), англійська мова – Лушнікова Богдана (8-А клас, учитель Гуріна М.В.), Камшилов Данііл (9-Б клас, учитель Зубатюк Л.М.), Охременко Максим (11-А клас, учитель Гуріна М.В.); інформаційних технологій – Колін Захар (7-В клас, учитель Мухін О.І.), Лисенко Максим (7-В клас, учитель Мухін О.І.); інформатики – Єлістратов Владислав (11-Б клас, учитель Мухін О.І.), Павелко Владислав (11-Б клас, учитель Сільченко О.О.), Теленик Олександр (10-Б клас, учитель Сільченко О.О.).

У жовтні 2020 року учні школи взяли участь у І і ІІ етапах Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. За результатами членів комісії конкурсу, переможцями ІІ етапу визнано: 

І місце – Міщенко Марію (3-Б клас, учитель Буганова М.С.), Ханоян Аліну (4-В клас, учитель Будиліна О.О.);

ІІ місце – Костенко Маргариту (3-В клас, учитель Осіпова А.О.), Лисенка Максима (7-В клас, учитель Олексюк О.А.);

ІІІ місце – Чабанову Віолетту (4-А клас, учитель Оліферук С.С.), Сокольченка Артема (4-Б клас, учитель Грінченко Т.В.), Медведюк Аріну (5-А клас, учитель Забавська Т.В.), Іванову Віолету (6-В клас, учитель Самсонова О.В.).

Здобувачі освіти є активними учасниками інтернет-олімпіад від освітніх проєктів «На урок», «Всеосвіта». Зокрема, учні 3-В класу (учитель Осіпова А.Ю.) взяли участь у конкурсі Акробатика з математики, Українське народознавство, Фінансова грамотність, Всеукраїнському інтернет-конкурсі «150 імен Лесі Українки», Всеукраїнських конкурсах «Зимові свята в традиціях нашого народу», «#ТГШ206:Таємниця генія Шевченка». Учениця 6-В класу Гранкіна Кароліна, учениця 10-А класу Абисова Еліна (учитель Кривошея В.М.) стали учасниками І Міжнародного (VII Всеукраїнського, XVII Всекримського) фестивалю-конкурсу учнівської та студентської творчості «Змагаймось за нове життя!», присвяченого 150 – річчю з дня народження Лесі Українки. Учениця 6-В класу Іванова Віолета (учитель Самсонова О.В.) та учениця 7-В класу Григорян Тіна (учитель Олексюк О.А.) стали учасниками конкурсу «Поетичний камертон  Ліни Костенко».

130 учнів стали учасниками Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник», 11 – у Міжнародній грі зі світової літератури «Sunflower», 16 учнів 4-6 класів стали учасниками XII Всеукраїнського конкурсу з українознавства «Патріот», 28 учнів 5-11 класів взяли участь у Міжнародному учнівському конкурсі юних істориків «Лелека-2021», 20 учнів – у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус».

Сучасній школі необхідні професіонали, здатні працювати в умовах швидкого зростання обсягів інформації, готові опановувати й упроваджувати компетентнісний підхід у навчанні, інноваційні освітні технології, сприяти розвитку пізнавальних інтересів та творчих здібностей учнів.

Проблема розвитку професійної компетентності педагогів  школи вирішується завдяки системі методичних заходів та стимулюванню особистісного розвитку кожного педагога.  

Одним із важливих напрямків удосконалення педагогічної майстерності є атестація вчителів, яка здійснюється у відповідності з чинним законодавством, Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, змінами і доповненнями до нього. Головним завданням атестаційного періоду є комплексна оцінка рівня кваліфікації педагогічної майстерності, результатів педагогічної діяльності вчителів різних фахів.

Щороку перед початком навчального року опрацьовувалися плани заходів з організації та проведення атестації, коригувалися перспективні плани проходження атестації та курсової перепідготовки. 

Педагогічний колектив  ознайомлений із списком педагогічних працівників, що атестуються. Було перевірено строки проходження курсів підвищення кваліфікації, складено графік проведення показових уроків та позакласних заходів. Розроблено методичні рекомендації «Пам’ятка для вчителя, що атестується», яку отримали усі вчителі. Поновлено методичні та інформаційні матеріали на стенді з питань атестації «Куточок атестації». 

У жовтні 2020 року заступниками директора з навчально-виховної роботи Олексюк О.А., Хоменко О.А. проведено методичні ярмарки, під час яких учителі, які атестуються,  Олексюк О.А., Зубатюк Л.М., Балог Л.А., Назаренко Г.О., Петриченко С.І., Добрянський В.В., Очеретяна Г.Л., Баденко І.О., Гадченко О.А., Паєвська Т.М. презентували свої матеріали, напрацювання, досягнення за міжатестаційний період, а у грудні і лютому – проведено ряд показових уроків і позакласних заходів, з дотриманням карантинних вимог.

У березні і квітні відбулися засідання атестаційних комісій. За результатами – Зубатюк Л.М., Олексюк О.А., Дудкін С.М. підтвердили кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», а також педагогічне звання «вчитель-методист». Учителі Баденко І.О., Балог Л.А., Петриченко С.І., Добрянський В.В. підтвердили кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії». Учителю початкових класів Очеретяній Г.Л. і учителю інформатики Гадченко О.А. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії», учителю історії Лободі Ю.В., учителю інформатики Сільченку О.О., учителю іноземних мов Назаренко Г.О. – «спеціаліст ІІ категорії».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень