A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великокопанівський ліцей
Великокопанівської сільської ради
Херсонського району Херсонської області

Протокол педагогічної ради №5

Дата: 30.03.2023 15:38
Кількість переглядів: 21

ПРОТОКОЛ № 5

засідання педагогічної ради

вчителів Великокопанівського ліцею

Великокопанівської сільської ради Херсонського району

Від 30.03.2023                                                                                    Присутні: 29

Форма проведення: онлайн

« Нова українська школа – місія здійсненна. Аналіз упровадження вимог Концепції державної політики у сфері освіти «Нова українська школа»    

                                                        Порядок денний

  1. Про виконання рішень попередньої педради.
  2. Нова українська школа – місія здійсненна. Аналіз упровадження вимог Концепції державної політики у сфері освіти «Нова українська школа»

2.1. Формування критичного мислення в умовах Нової української школи (Олексюк О.А.).

2.2. Класний керівник – активна особистість у створенні виховної системи в ліцеї (Лобода Ю.В.).

2.3. Формування у школярів ціннісного ставлення до природи, розуміння її ролі в житті людини (Сербіна Ю.І.).

2.4. Інтегрований та діяльнісний підходи в роботі з учнями НУШ (Будиліна О.О.).

2.5. Творчий підхід до формування навичок читання, як передумова розвитку самоефективності особистості (Перевощикова С.В.).

2.6. Навчання англійської мови у 5-х класах в контексті Нової української школи (З досвіду роботи Зубатюк Л.М.).

2.7. Навчання української мови у 5-х класах в контексті Нової української школи (З досвіду роботи Прийми В.В.).

2.8. Навчання математики у 5-х класах в контексті Нової української школи (З досвіду роботи Хоменко О.А., Баляс І.М.).

2.9. Навчання української і зарубіжної літератури у 5-х класах  в контексті Нової української школи (З досвіду роботи Терещенко Н.А., Мозуль А.М.).

2.10. Навчання інформатики у 5-х класах в контексті Нової української школи (З досвіду роботи Осіпової А.Ю.).

2.11. Особливості викладання фізичної культури в умовах  Нової української школи (Олексюк Б.П.).

  1. Про вибір та замовлення підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників у 2022-2023 роках (5 та 6 класи), які видаватимуться за кошти державного бюджету у 2023 році.
  2. Про зарахування підвищення кваліфікації педагогічними працівниками на платформах.

 

  1. СЛУХАЛИ:

    заступника директора з навчально-виховної роботи Олексюк О.А, яка ознайомила з виконанням рішення попередньої педради.

УХВАЛИЛИ:

    інформацію заступника директора з навчально-виховної роботи Олексюк О.А, взяти до уваги.

  1. СЛУХАЛИ:

заступника директора з навчально-виховної роботи Олексюк О.А., яка ознайомила з основними вимогами Концепції державної політики у сфері освіти «Нова українська школа» та їх впровадженням.

ВИСТУПИЛИ:

    1. Заступник директора з навчально-виховної роботи Олексюк О.А. з питання «Формування критичного мислення в умовах Нової української школи.»
    2. Заступник директора з виховної роботи Лободу Ю.В. з питання «Класний керівник – активна особистість у створенні виховної системи в ліцеї.»
    3. Вчитель біології Сербіна Ю.І., яка ознайомила з тенденціями формування у школярів ціннісного ставлення до природи, розуміння її ролі в житті людини.
    4. Вчитель початкових класів Будиліна О.О., з питання «Інтегрований та діяльнісний підходи в роботі з учнями НУШ.»
    5. Вчитель початкових класів  Перевощикова С.В., про творчий підхід до формування навичок читання, як передумова розвитку самоефективності особистості.
    6. Вчитель англійської мови Зубатюк Л.М. «Навчання англійської мови у 5-х класах в контексті Нової української школи». (З досвіду роботи.)

    2.7. Вчитель української мови Прийма В.В. «Навчання української мови у 5-х класах в контексті Нової української школи». (З досвіду роботи.)

    2.8. Вчителі математики Хоменко О.А., Баляс І.М. «Навчання математики у 5-х класах в контексті Нової української школи». (З досвіду роботи.)

2.9. Вчитель української літератури Терещенко Н.А., вчитель зарубіжної літератури Мозуль А.М. «Навчання української і зарубіжної літератури у 5-х класах  в контексті Нової української школи». (З досвіду роботи.)

2.10. Вчитель інформатики Осіпова А.Ю. «Навчання інформатики у 5-х класах в контексті Нової української школи». (З досвіду роботи.)

2.11. Вчитель фізичної культури Олексюк Б.П. «Особливості викладання фізичної культури в умовах Нової української школи».

(всі тексти виступів  додаються)

 УХВАЛИЛИ:

проаналізувавши теоретичні засади педагогіки партнерства, виробивши спільні ідеї щодо діяльності суб’єктів освітнього процесу в умовах НУШ, виходячи з дефініції, що педагогіка партнерства – підхід, який спрямований на розвиток максимально продуктивних і здорових взаємин в освітньому процесі, педрада прийняла рішення:

1. Адміністрації ліцею:

           1.1. Забезпечувати синхронність дій учителів і батьків із метою повноцінного впровадження ідей НУШ та якісної підготовки дітей до викликів сучасного світу.

           1.2. Сприяти реалізації принципів педагогіки партнерства  для створення комфортного середовища для освіти  та забезпечення орієнтації на особистість учня.

          1.3.Надавати педагогам консультативну допомогу щодо реалізації основних аспектів Нової української школи в освітньому процесі.

1.4. Контролювати процес реалізації Концепції Нової української школи в ході освітнього процесу.

2. Учителям ліцею:

2.1. Забезпечувати постійний і інтенсивний обмін інформацією учасників освітнього  процесу з метою формування когнітивної спроможності, успішного формулювання ідей, ухвалення рішень і досягнення цілей.

2.2. Узяти до уваги рекомендації як підготувати себе як суб’єкта освітнього процесу до реалізації моделі партнерства в ліцеї.

2.3. Послідовно реалізувати ідеї педагогіки партнерства:

 – навчання без примусу (Ш. Амонашвілі, В. Сухомлинський, С.  Лисенкова,  В. Шаталов), що припускає наявність таких особистісних якостей вчителя, як гуманність, комунікативність, ціннісне ставлення до дитини;

 – ідея важкої мети (С. Лисенкова, В. Шаталов), яка полягає в тому, що перед усіма учнями ставиться складна мета, водночас учитель всіма засобами налаштовує на її досягнення, вселяє упевненість у перемозі над труднощами.

– ідея опори (Є. Ільїн, І. Іванов, С. Лисенкова, В. Шаталов), що полягає у наданні учням опорних знаків (символів, схем, таблиць, слів тощо) для забезпечення кращого розуміння, структурування, запам’ятовування матеріалу, а також для побудови відповіді;

– вільний вибір (Ш. Амонашвілі, І. Волков, С. Лисенкова, В.  Шаталов), коли учень може обирати завдання, задачу, тему твору. Професійна діяльність цілеспрямована на демократичність та скерованість вчителя на розвиток дитини;

 – ідея випередження (І. Волков, С. Лисенкова, Б. Нікітін, В. Шаталов), що дозволяє включати у програму більш складний матеріал, об’єднувати його в блоки, починати заздалегідь вивчати складні теми, закладати перспективу розробки індивідуальної освітньої траєкторії;

– інтелектуальне поле класу (І. Волков, С. Лисенкова, В. Шаталов, М. Щетинін), яка передбачає створення загальних життєвих цілей та цінностей у класі, для розвитку здібностей та нахилів, творчості кожної дитини в діяльності;

 – самоаналіз (Ш. Амонашвілі, Є. Ільїн, І. Іванов, В. Караковський, В.  Шаталов, М. Щетинін) реалізує ідею колективного аналізу та оцінювання діяльності кожного учня за умови володіння педагогом прийомами рефлексії, емпатії, а також здатності аналізувати та розуміти власні дії, здатності до самопізнання.

2.4. Запровадити в практику роботи з дітьми основні аспекти взаємодії з учнями, окреслені Концепцією Нової української школи:

2.4.1. Принципи ідей дитиноцентризму: «більше хвалити, менше критикувати»; допомагати переборювати невпевненість у власних силах; допомагати уникати поразок»; давати чіткі інструкції, чим спонукати до активної роботи; визначати і використовувати важливість зусиль кожної окремої дитини в діяльності класу (групи); вчити оцінювати свої сили і результати.

2.4.2. Використання в роботі інноваційних технологій, спрямованих на формування у дітей предметних і життєвих компетентностей і наскрізних умінь.

2.4.3. Забезпечення неупередженого та справедливого ставлення до кожного учня, без проявів будь-якої дискримінації і відзначаючи зусилля й успіхи всіх учнів на уроці.

2.4.4. Вибір методів викладання, заснованих на співпраці (ігри, проекти – соціальні, дослідницькі, експерименти, групові завдання тощо.

2.4.5. Зміна підходів до оцінювання, спрямованих на відзначення прогресу і планування індивідуального темпу навчання, а не ранжування учнів.

      2.5. Будувати будь-який урок на основі компетентнісного підходу, який передбачає:

- спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості;

- застосування теоретичних знань на практиці;

- формування здібностей до самоосвіти і командної роботи;

- успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію.

    2.6. Повторно ознайомитись з теоретичними засадами гуманної педагогіки,  спланувати участь у коуч-тренінгах із суб’єкт-суб’єктною взаємодією.

    2.7. Під час підготовки класних годин та позакласних заходів обов’язково враховувати особливості сучасного покоління Z: нетерплячість, зосередження на короткострокових цілях, залежність від Інтернету, фрагментарність образного мислення, гіперактивність. Залучати яскравий візуальний матеріал та «зворотний зв’язок», формувати позитивізм мислення та сприяти розвитку розумової активності дітей.

    2.8. Розвивати соціально-педагогічне  партнерство з метою інтеграції  батьків в освітній процес шляхом створення необхідних і достатніх умов для залучення сім’ї  до супроводу дитини в освітньому процесі.

3. Психологічній службі:

     3.1. Організувати групові консультації-тренінги щодо формування навичок взаємодії учасників освітнього процесу.

     3.2. Підготувати інформаційні матеріали щодо розвитку особистісних якостей учителів і здобувачів освіти, важливих для успішної взаємодії.

  1. СЛУХАЛИ:

заступника директора з навчально-виховної роботи Олексюк О.А., яка ознайомила з наказом Міністерства освіти і науки України від 30.09.2022 № 870 “Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників у 2022-2023 роках (5 та 6 класи)”, які видаватимуться за кошти державного бюджету у 2023 році.

   УХВАЛИЛИ:

  1. Вибрати і замовити підручники для учнів 5-х класів,  а саме:
    1. «Культура добросусідства» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти.
      1. Араджионі М. А., Унгурян І. К., Козорог О. Г., Лебідь Н. К., Потапова В. І.
    2. "Технології" підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти.
      1. Біленко О.В., Пелагейченко М.Л.
      2. Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М., Крімер В.В., Павич Н.М.
  2. Вибрати і замовити підручники для учнів 6-х класів,  а саме:
    1. "Українська мова" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.1.1. Заболотний О. В., Заболотний В. В. 

2.1.2. Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.  

2.1.3. Авраменко О. М., Тищенко З.Р.  

2.1.4. Семеног О. М., Калинич О.В., Дятленко Т. І., Білясник М. Д., Волницька В. В.                           

2.1.5. Онатій А. В., Ткачук Т. П.     

2.1.6. Літвінова І. М.                   

2.2. "Українська література" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.2.1.Авраменко О. М. 

2.2.2.Заболотний В. В., Заболотний О. В., Слоньовська О. В., Ярмульська І. В.   

2.2.3.Коваленко Л. Т., Бернадська Н. І. 

2.2.4. Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б.          

2.2.5. Борзенко О. І.                                      

2.2.6.Чумарна М. І., Пастушенко Н. М. 

2.2.7. Калинич О. В., Дячок С. О.  

2.2.8. Яценко Т. О., Пахаренко В. І., Слижук О. А.

2.3. "Зарубіжна література" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.3.1. Ніколенко О.М., Мацевко-Бекерська Л.В., Рудніцька Н.П., Ковальова Л.Л., Туряниця В.Г., Базильська Н.М., Гвоздікова О.В., Лебедь Д.О.

2.3.2. Міляновська Н. Р.

2.3.3. Ковбасенко Ю.І., Первак О.П., Дячок С.О.

2.3.4. Волощук Є.В., Слободянюк О.М.

2.3.5.  Кадоб'янська Н.М., Удовиченко Л.М., Снєгірьова В.В.

2.3.6. Богданець-Білоскаленко Н.І., Фідкевич О.Л.

2.4. «Англійська мова (6-й рік навчання)» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом).

2.4.1 “Prepare” Джоанна Коста, Мелані Вільямс

2.4.2. “Full Blust Plus” Мітчелл Г. К., Марілені Малкогіанні

2.4.3. “Hip-Hop Hello” Амалія Уолкер, Ненсі Левіс, Олександр Любченко

2.4.4. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.

    1. «Математика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах).
      1. Тарасенкова Н. А., Богатирьова І. М., Коломієць О. М., Сердюк З. О., Рудніцька Ю. В.
      2. Скворцова С. О., Тарасенкова Н. А.
      3. Істер О. С.
      4. Ендрю Біос
      5. Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С.
      6. Бевз Г. П., Бевз В. Г., Васильєва Д. В., Владімірова Н. Г.
      7. Кравчук В. Р., Янченко Г. М.
    2. «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.6.1. Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.

      1. Коршунова О. В., Завадський І. О.
      2. Морзе Н. В., Барна О. В.
      1. Бондаренко О. О., Ластовецький В. В., Пилипчук О. П., Шестопалов Є. А.
      1. Джон Ендрю Біос
      2. Тріщук І. В.
    1. "Пізнаємо природу" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.7.1. Коршевнюк Т. В., Ярошенко Г. О.

2.7.2. Біда Д.Д.

2.7.3. Мідак Л.Я., Кокар Н.В., Кравець В.І., Фоменко Н.В., Кравець І.В., Жирська Г.Я.

2.7.4. Гільберт Т.Г, Балан П.Г, Крячко І.П., Стократний С.А.

2.7.5. Джон Ендрю Біос

2.8. "Здоров'я, безпека та добробут" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.8.1. Воронцова Т.В., Пономаренко В.С., Лаврентьєва І.В., Хомич О.Л., Андрук Н.В.

2.8.2. Поліщук Н.М.

2.8.3. Тагліна О. В.

2.8.4. Василенко С.В., Коваль Я. Ю., Колотій Л. П.

2.8.5.  Гущина Н.І., Василашко І.П., за редакцією Бойченко Т.Є. 

2.8.6. Шиян О. І., Волощенко О. В., Дяків В. Г., Козак О. П., Седоченко А. Б.

2.8.7. Хитра З. М., Романенко О. А.

2.8.8. Фука М.М., Здирок О.М., Василькевич С.І.

    1. "Природничі науки" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.
      1. Рудич М. В., Щербина В. М., Ненашев І. Ю., Ворона З. М.
      2. Засєкіна Т. М., Білик Ж. І., Грома В. Д., Лашевська Г. А.
    2. "Довкілля" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.
    3. Григорович О.В., Болотіна Ю.В., Романов М.В.
    4. "Географія" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.11.1. Топузов О. М., Грома В. Д., Ільницький І. М., Полтавченко Д. В.

  2.11.2. Довгань Г.Д.

      1. Запотоцький С. П., Зінкевич М. В., Романишин О. М., Титар Н. М., Горовий О. В., Миколів І. М.
      2.  Кобернік С. Г., Коваленко Р. Р.
      3.  Гільберг Т. Г., Довгань А. І., Совенко В. В.
    1. «Історія України. Всесвітня історія" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.12.1. Хлібовська Г. М., Крижановська М. Є., Наумчук О. В.

2.12.2.  Гісем О. В., Гісем О. О. за редакцією В’ятровича В. М.

2.12.3. Щупак І. Я., Бурлака О. В., Власова Н. С., Піскарьова І. О.

2.12.4. Могорита В. М.

2.12.5. Бандровський О. Г., Власов В. С., Данилевська О. М.

2.13.  «Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.13.1. Щупак І. Я., Власова Н. С., Секиринський Д. О., Кронгауз В. О., Посунько А. М., Павловська-Кравчук В. А.

2.13.2.  Кафтан М. В., Костюк І. А., Новікова К. О.

2.14. «Досліджуємо історію і суспільство" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.14.1. Васильків І. Д., Басюк О. Я., Гінкул Г. С., Грисюк Л. А., Гуменний В. Л., Димій І. С., Іртищева О. А., Костікова М. І.

2.14.2. Пометун О. І., Ремех Т. О.

2.15. «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.15.1. Аристова Л. С., Чєн Н. В.

  2.15.2. Кізілова Г. О., Гринишина Л. М.

  2.15.3. Масол Л. М.

2.15.4. Кондратова Л. Г.

      2.15.5. Гайдамака О. В., Лємешева Н. А.

      2.15.6. Рубля Т. Є., Щеглова Т. Л., Мед І. Л.

    1. “Етика” підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.16.1. Данилевська О. М.

2.16.2. Давидюк Л. В., Мельник А. О.

2.16.3. Іртищева О. А., Кравчук В. М., Паршин І. Л., Васильків І. Д.

2.16.4. Мелещенко Т. В., Желіба О. В., Бакка Т. В., Ашортіа Е. Д., Богомаз О.Ю.

2.16.5. Мартинюк О. О., Гісем О. О.

    1. "Вчимося жити разом" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.17.1. Воронцова Т.В., Пономаренко В.С., Василенко К.С., Лаврентьєва І.В., Хомич О.Л., Андрук Н.В.

2.18. "Технології" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.18.1. "Технології" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Біленко О.В., Пелагейченко М.Л.

2.18.2. Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М.

2.19. "Культура добросусідства" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.19.1. Араджионі М.А., Гретченко Л.Л., Козорог О.Г., Лебідь Н.К., Потапова В.І., Унгурян І.К., Філончук З.В.

3. Відповідальність та контроль за процедурою замовлення підручників та їх кількістю покласти на заступника директора з виховної роботи Олексюк О.А.

4.  СЛУХАЛИ:

     Олексюк О.А., заступника директора з навчально-виховної роботи, про зарахування підвищення кваліфікації педагогічними працівниками на платформах. Олена Анатоліївна ознайомила з клопотаннями, які надійшли від вчителів про зарахування курсів підвищення кваліфікації.

Вчителі прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єктів освітньої діяльності. ( Всі тексти виступів додаються )

  УХВАЛИЛИ:

  1. Визнати результати підвищення кваліфікації педагогічних працівників за основними напрямами підвищення кваліфікації у різних суб’єктів освітньої діяльності, фізичних та юридичних осіб відповідно до поданих клопотань вчителів _____

ПІБ учителя

Назва курсу

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Форма проведення

Кількість годин

Дата,  № сертифіката

1.

Терещенко Наталія Анатоліївна

НУШ: базова середня освіта

ГС «Освіторія»

дистанційно

30

16.03.2023

№ 0-15468

2.

Терещенко Наталія Анатоліївна

Осмислені й переосмислені

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

28.03.2023

3.

Терещенко Наталія Анатоліївна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

29.03.2023

4.

Сербіна Юлія Іванівна

НУШ: базова середня освіта

ГС «Освіторія»

дистанційно

30

16.03.2023

№ 0-15467

5.

Сербіна Юлія Іванівна

Ефективне використання кейс-технологій на уроках курсу «Здоров’я, безпека та добробут»

ТОВ «Видавництво Світоч»

дистанційно

3

22.03.2023

№ 24822722

6.

Сербіна Юлія Іванівна

Ментальні карти в освітньому процесі. Інструменти для створення. Хімія.

ГО «Платформа освіти»

дистанційно

15

19.03.2023

 

7.

Сербіна Юлія Іванівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

29.03.2023

8.

Сербіна Юлія Іванівна

Пізнаємо природу. 6 клас НУШ: навчаємося креативно та продуктивно

ТзОВ «АСТОН»

дистанційно

2

23.03.2023

9.

Олексюк Олена Анатоліївна

НУШ: базова середня освіта

ГС «Освіторія»

дистанційно

30

15.03.2023

№ 0-15407

10.

Олексюк Олена Анатоліївна

Дезінформація: види, інструменти та способи захисту

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

23.03.2023

11.

Олексюк Олена Анатоліївна

Базова психологічна допомога в умовах війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

23.03.2023

12.

Олексюк Олена Анатоліївна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

23.03.2023

13.

Зубатюк Людмила Миколаївна

НУШ: все про оцінювання

ГС «Освіторія»

дистанційно

5

28.02.2023

№ 0-14541

14.

Зубатюк Людмила Миколаївна

Креативні уроки ВШО: українська література

ГС «Освіторія»

дистанційно

2

28.02.2023

№ 0-14544

15.

Зубатюк Людмила Миколаївна

Креативні уроки ВШО: українська мова

ГС «Освіторія»

дистанційно

2

29.02.2023

№ 0-14544

16.

Зубатюк Людмила Миколаївна

НУШ: базова середня освіта

ГС «Освіторія»

дистанційно

30

14.03.2023

№ 0-15336

17.

Зубатюк Людмила Миколаївна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

22.03.2023

18.

Зубатюк Людмила Миколаївна

Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

30

29.03.2023

19.

Зубатюк Людмила Миколаївна

«Вивчення англійської мови засобами інтерактивних додатків

ТОВ Видавництво «Ранок»

дистанційно

1

24.03.2023

Y240323111496442488C

20.

Олексюк Богдан Петрович

НУШ: базова середня освіта

ГС «Освіторія»

дистанційно

30

18.03.2023

№ 0-15535

21.

Баляс Ірина Миколаївна

Конфіденційність, безпека і захист інформації у використанні цифрових інструментів GOOGLE

ТОВ “Академія цифрового розвитку”

дистанційно

2

09.02.2023

№ ДБІ2023-ВАБГ-1169

22.

Баляс Ірина Миколаївна

Зустріч із автором підручника з математики для 6 класів НУШ Олександром Істером

ТОВ “Генеза”

дистанційно

1,5

14.03.2023

№ GEN-442494

23.

Баляс Ірина Миколаївна

Цифрові інструменти GOOGLE для освіти. Базовий рівень.

ТОВ “Академія цифрового розвитку”

дистанційно

30

19.03.2023

№ GDTfE-08-Б-06998

24.

Баляс Ірина Миколаївна

Рішення GOOGLE FOR EDUCATION для автоматизації оцінювання та формування підсумкових документів і звітів

ТОВ “Академія цифрового розвитку”

дистанційно

2

13.02.2023

25.

Баляс Ірина Миколаївна

Цифрові інструменти GOOGLE ДЛЯ ОСВІТИ” Середній рівень.

ТОВ “Академія цифрового розвитку”

дистанційно

15

26.03.2023

26.

Баляс Ірина Миколаївна

Дезінформація: види, інструменти та способи захисту

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

28.03.2023

27.

Коваленко Ольга Вікторівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

24.03.2023

28.

Новікова Ірина Вікторівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

24.01.2023

29.

Новікова Ірина Вікторівна

Знати, як допомогти

ТОВ «Едюкейшнал Ера»

дистанційно

6

27.01.2023

30.

Осіпова Альона Юріївна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

26.03.2023

31.

Осіпова Альона Юріївна

Базова психологічна допомога в умовах війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

26.03.2023

32.

Осіпова Альона Юріївна

Дезінформація: види, інструменти та способи захисту

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

26.03.2023

33.

Скрипець Юлія Анатоліївна

Знати, як допомогти

ТОВ «Едюкейшнал Ера»

дистанційно

6

27.03.2023

34.

Хоменко Олена Анатоліївна

Зустріч із автором підручника з математики для 6 класів НУШ Олександром Істером

ТОВ “Генеза”

дистанційно

1,5

14.03.2023

№ GEN-442584

35.

Хоменко Олена Анатоліївна

Цифрові інструменти GOOGLE для освіти. Базовий рівень.

ТОВ “Академія цифрового розвитку”

дистанційно

30

19.03.2023

№ GDTfE-08-Б-05891

36.

Хоменко Вадим Васильович

«Інклюзивне навчання в умовах воєнного стану: зміни в нормативних документах роботи ІРЦ»

Центр професійного розвитку педагогічних працівників м. Києва

дистанційно

30

27.02.2023

№ 227535

 

37.

Гуляєва Наталя Михайлівна

Базова психологічна допомога в умовах війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

25.03.2023

38.

Гуляєва Наталя Михайлівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

28.03.2023

39.

Гуляєва Наталя Михайлівна

Дезінформація: види, інструменти та способи захисту

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

28.03.2023

40.

Будиліна Оксана Олександрівна

Медіаграмотність: як не піддаватися маніпуляціям?

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

30

28.03.2023

41.

Санькова Вікторія Григорівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

28.03.2023

42.

Буганов Олексій Миколайович

Базова психологічна допомога в умовах війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

29.03.2023

43.

Буганов Олексій Миколайович

Дезінформація: види, інструменти та способи захисту

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

29.03.2023

44.

Буганов Олексій Миколайович

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

27.03.2023

45.

Буганов Олексій Миколайович

Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

30

29.03.2023

46.

Дудкін Сергій Миколайович

Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

30

25.03.2023

47.

Прийма Віталіна Василівна

«Діяльнісний підхід і формувальне оцінювання як пріоритети мовної освіти в ȀȆШ»

ТОВ Видавництво «Ранок»

дистанційно

2

22.03.2023

Y2203231115068124C99

48.

Перевощикова Світлана Вікторівна

Знати, як допомогти

ТОВ «Едюкейшнал Ера»

дистанційно

6

30.03.2023

49.

Перевощикова Світлана Вікторівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

30.03.2023

ПРОТОКОЛ № 5

засідання педагогічної ради

вчителів Великокопанівського ліцею

Великокопанівської сільської ради Херсонського району

Від 30.03.2023                                                                                    Присутні: 29

Форма проведення: онлайн

« Нова українська школа – місія здійсненна. Аналіз упровадження вимог Концепції державної політики у сфері освіти «Нова українська школа»    

                                                        Порядок денний

  1. Про виконання рішень попередньої педради.
  2. Нова українська школа – місія здійсненна. Аналіз упровадження вимог Концепції державної політики у сфері освіти «Нова українська школа»

2.1. Формування критичного мислення в умовах Нової української школи (Олексюк О.А.).

2.2. Класний керівник – активна особистість у створенні виховної системи в ліцеї (Лобода Ю.В.).

2.3. Формування у школярів ціннісного ставлення до природи, розуміння її ролі в житті людини (Сербіна Ю.І.).

2.4. Інтегрований та діяльнісний підходи в роботі з учнями НУШ (Будиліна О.О.).

2.5. Творчий підхід до формування навичок читання, як передумова розвитку самоефективності особистості (Перевощикова С.В.).

2.6. Навчання англійської мови у 5-х класах в контексті Нової української школи (З досвіду роботи Зубатюк Л.М.).

2.7. Навчання української мови у 5-х класах в контексті Нової української школи (З досвіду роботи Прийми В.В.).

2.8. Навчання математики у 5-х класах в контексті Нової української школи (З досвіду роботи Хоменко О.А., Баляс І.М.).

2.9. Навчання української і зарубіжної літератури у 5-х класах  в контексті Нової української школи (З досвіду роботи Терещенко Н.А., Мозуль А.М.).

2.10. Навчання інформатики у 5-х класах в контексті Нової української школи (З досвіду роботи Осіпової А.Ю.).

2.11. Особливості викладання фізичної культури в умовах  Нової української школи (Олексюк Б.П.).

  1. Про вибір та замовлення підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників у 2022-2023 роках (5 та 6 класи), які видаватимуться за кошти державного бюджету у 2023 році.
  2. Про зарахування підвищення кваліфікації педагогічними працівниками на платформах.

 

  1. СЛУХАЛИ:

    заступника директора з навчально-виховної роботи Олексюк О.А, яка ознайомила з виконанням рішення попередньої педради.

УХВАЛИЛИ:

    інформацію заступника директора з навчально-виховної роботи Олексюк О.А, взяти до уваги.

  1. СЛУХАЛИ:

заступника директора з навчально-виховної роботи Олексюк О.А., яка ознайомила з основними вимогами Концепції державної політики у сфері освіти «Нова українська школа» та їх впровадженням.

ВИСТУПИЛИ:

    1. Заступник директора з навчально-виховної роботи Олексюк О.А. з питання «Формування критичного мислення в умовах Нової української школи.»
    2. Заступник директора з виховної роботи Лободу Ю.В. з питання «Класний керівник – активна особистість у створенні виховної системи в ліцеї.»
    3. Вчитель біології Сербіна Ю.І., яка ознайомила з тенденціями формування у школярів ціннісного ставлення до природи, розуміння її ролі в житті людини.
    4. Вчитель початкових класів Будиліна О.О., з питання «Інтегрований та діяльнісний підходи в роботі з учнями НУШ.»
    5. Вчитель початкових класів  Перевощикова С.В., про творчий підхід до формування навичок читання, як передумова розвитку самоефективності особистості.
    6. Вчитель англійської мови Зубатюк Л.М. «Навчання англійської мови у 5-х класах в контексті Нової української школи». (З досвіду роботи.)

    2.7. Вчитель української мови Прийма В.В. «Навчання української мови у 5-х класах в контексті Нової української школи». (З досвіду роботи.)

    2.8. Вчителі математики Хоменко О.А., Баляс І.М. «Навчання математики у 5-х класах в контексті Нової української школи». (З досвіду роботи.)

2.9. Вчитель української літератури Терещенко Н.А., вчитель зарубіжної літератури Мозуль А.М. «Навчання української і зарубіжної літератури у 5-х класах  в контексті Нової української школи». (З досвіду роботи.)

2.10. Вчитель інформатики Осіпова А.Ю. «Навчання інформатики у 5-х класах в контексті Нової української школи». (З досвіду роботи.)

2.11. Вчитель фізичної культури Олексюк Б.П. «Особливості викладання фізичної культури в умовах Нової української школи».

(всі тексти виступів  додаються)

 УХВАЛИЛИ:

проаналізувавши теоретичні засади педагогіки партнерства, виробивши спільні ідеї щодо діяльності суб’єктів освітнього процесу в умовах НУШ, виходячи з дефініції, що педагогіка партнерства – підхід, який спрямований на розвиток максимально продуктивних і здорових взаємин в освітньому процесі, педрада прийняла рішення:

1. Адміністрації ліцею:

           1.1. Забезпечувати синхронність дій учителів і батьків із метою повноцінного впровадження ідей НУШ та якісної підготовки дітей до викликів сучасного світу.

           1.2. Сприяти реалізації принципів педагогіки партнерства  для створення комфортного середовища для освіти  та забезпечення орієнтації на особистість учня.

          1.3.Надавати педагогам консультативну допомогу щодо реалізації основних аспектів Нової української школи в освітньому процесі.

1.4. Контролювати процес реалізації Концепції Нової української школи в ході освітнього процесу.

2. Учителям ліцею:

2.1. Забезпечувати постійний і інтенсивний обмін інформацією учасників освітнього  процесу з метою формування когнітивної спроможності, успішного формулювання ідей, ухвалення рішень і досягнення цілей.

2.2. Узяти до уваги рекомендації як підготувати себе як суб’єкта освітнього процесу до реалізації моделі партнерства в ліцеї.

2.3. Послідовно реалізувати ідеї педагогіки партнерства:

 – навчання без примусу (Ш. Амонашвілі, В. Сухомлинський, С.  Лисенкова,  В. Шаталов), що припускає наявність таких особистісних якостей вчителя, як гуманність, комунікативність, ціннісне ставлення до дитини;

 – ідея важкої мети (С. Лисенкова, В. Шаталов), яка полягає в тому, що перед усіма учнями ставиться складна мета, водночас учитель всіма засобами налаштовує на її досягнення, вселяє упевненість у перемозі над труднощами.

– ідея опори (Є. Ільїн, І. Іванов, С. Лисенкова, В. Шаталов), що полягає у наданні учням опорних знаків (символів, схем, таблиць, слів тощо) для забезпечення кращого розуміння, структурування, запам’ятовування матеріалу, а також для побудови відповіді;

– вільний вибір (Ш. Амонашвілі, І. Волков, С. Лисенкова, В.  Шаталов), коли учень може обирати завдання, задачу, тему твору. Професійна діяльність цілеспрямована на демократичність та скерованість вчителя на розвиток дитини;

 – ідея випередження (І. Волков, С. Лисенкова, Б. Нікітін, В. Шаталов), що дозволяє включати у програму більш складний матеріал, об’єднувати його в блоки, починати заздалегідь вивчати складні теми, закладати перспективу розробки індивідуальної освітньої траєкторії;

– інтелектуальне поле класу (І. Волков, С. Лисенкова, В. Шаталов, М. Щетинін), яка передбачає створення загальних життєвих цілей та цінностей у класі, для розвитку здібностей та нахилів, творчості кожної дитини в діяльності;

 – самоаналіз (Ш. Амонашвілі, Є. Ільїн, І. Іванов, В. Караковський, В.  Шаталов, М. Щетинін) реалізує ідею колективного аналізу та оцінювання діяльності кожного учня за умови володіння педагогом прийомами рефлексії, емпатії, а також здатності аналізувати та розуміти власні дії, здатності до самопізнання.

2.4. Запровадити в практику роботи з дітьми основні аспекти взаємодії з учнями, окреслені Концепцією Нової української школи:

2.4.1. Принципи ідей дитиноцентризму: «більше хвалити, менше критикувати»; допомагати переборювати невпевненість у власних силах; допомагати уникати поразок»; давати чіткі інструкції, чим спонукати до активної роботи; визначати і використовувати важливість зусиль кожної окремої дитини в діяльності класу (групи); вчити оцінювати свої сили і результати.

2.4.2. Використання в роботі інноваційних технологій, спрямованих на формування у дітей предметних і життєвих компетентностей і наскрізних умінь.

2.4.3. Забезпечення неупередженого та справедливого ставлення до кожного учня, без проявів будь-якої дискримінації і відзначаючи зусилля й успіхи всіх учнів на уроці.

2.4.4. Вибір методів викладання, заснованих на співпраці (ігри, проекти – соціальні, дослідницькі, експерименти, групові завдання тощо.

2.4.5. Зміна підходів до оцінювання, спрямованих на відзначення прогресу і планування індивідуального темпу навчання, а не ранжування учнів.

      2.5. Будувати будь-який урок на основі компетентнісного підходу, який передбачає:

- спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості;

- застосування теоретичних знань на практиці;

- формування здібностей до самоосвіти і командної роботи;

- успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію.

    2.6. Повторно ознайомитись з теоретичними засадами гуманної педагогіки,  спланувати участь у коуч-тренінгах із суб’єкт-суб’єктною взаємодією.

    2.7. Під час підготовки класних годин та позакласних заходів обов’язково враховувати особливості сучасного покоління Z: нетерплячість, зосередження на короткострокових цілях, залежність від Інтернету, фрагментарність образного мислення, гіперактивність. Залучати яскравий візуальний матеріал та «зворотний зв’язок», формувати позитивізм мислення та сприяти розвитку розумової активності дітей.

    2.8. Розвивати соціально-педагогічне  партнерство з метою інтеграції  батьків в освітній процес шляхом створення необхідних і достатніх умов для залучення сім’ї  до супроводу дитини в освітньому процесі.

3. Психологічній службі:

     3.1. Організувати групові консультації-тренінги щодо формування навичок взаємодії учасників освітнього процесу.

     3.2. Підготувати інформаційні матеріали щодо розвитку особистісних якостей учителів і здобувачів освіти, важливих для успішної взаємодії.

  1. СЛУХАЛИ:

заступника директора з навчально-виховної роботи Олексюк О.А., яка ознайомила з наказом Міністерства освіти і науки України від 30.09.2022 № 870 “Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників у 2022-2023 роках (5 та 6 класи)”, які видаватимуться за кошти державного бюджету у 2023 році.

   УХВАЛИЛИ:

  1. Вибрати і замовити підручники для учнів 5-х класів,  а саме:
    1. «Культура добросусідства» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти.
      1. Араджионі М. А., Унгурян І. К., Козорог О. Г., Лебідь Н. К., Потапова В. І.
    2. "Технології" підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти.
      1. Біленко О.В., Пелагейченко М.Л.
      2. Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М., Крімер В.В., Павич Н.М.
  2. Вибрати і замовити підручники для учнів 6-х класів,  а саме:
    1. "Українська мова" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.1.1. Заболотний О. В., Заболотний В. В. 

2.1.2. Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.  

2.1.3. Авраменко О. М., Тищенко З.Р.  

2.1.4. Семеног О. М., Калинич О.В., Дятленко Т. І., Білясник М. Д., Волницька В. В.                           

2.1.5. Онатій А. В., Ткачук Т. П.     

2.1.6. Літвінова І. М.                   

2.2. "Українська література" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.2.1.Авраменко О. М. 

2.2.2.Заболотний В. В., Заболотний О. В., Слоньовська О. В., Ярмульська І. В.   

2.2.3.Коваленко Л. Т., Бернадська Н. І. 

2.2.4. Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б.          

2.2.5. Борзенко О. І.                                      

2.2.6.Чумарна М. І., Пастушенко Н. М. 

2.2.7. Калинич О. В., Дячок С. О.  

2.2.8. Яценко Т. О., Пахаренко В. І., Слижук О. А.

2.3. "Зарубіжна література" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.3.1. Ніколенко О.М., Мацевко-Бекерська Л.В., Рудніцька Н.П., Ковальова Л.Л., Туряниця В.Г., Базильська Н.М., Гвоздікова О.В., Лебедь Д.О.

2.3.2. Міляновська Н. Р.

2.3.3. Ковбасенко Ю.І., Первак О.П., Дячок С.О.

2.3.4. Волощук Є.В., Слободянюк О.М.

2.3.5.  Кадоб'янська Н.М., Удовиченко Л.М., Снєгірьова В.В.

2.3.6. Богданець-Білоскаленко Н.І., Фідкевич О.Л.

2.4. «Англійська мова (6-й рік навчання)» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом).

2.4.1 “Prepare” Джоанна Коста, Мелані Вільямс

2.4.2. “Full Blust Plus” Мітчелл Г. К., Марілені Малкогіанні

2.4.3. “Hip-Hop Hello” Амалія Уолкер, Ненсі Левіс, Олександр Любченко

2.4.4. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.

    1. «Математика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах).
      1. Тарасенкова Н. А., Богатирьова І. М., Коломієць О. М., Сердюк З. О., Рудніцька Ю. В.
      2. Скворцова С. О., Тарасенкова Н. А.
      3. Істер О. С.
      4. Ендрю Біос
      5. Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С.
      6. Бевз Г. П., Бевз В. Г., Васильєва Д. В., Владімірова Н. Г.
      7. Кравчук В. Р., Янченко Г. М.
    2. «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.6.1. Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.

      1. Коршунова О. В., Завадський І. О.
      2. Морзе Н. В., Барна О. В.
      1. Бондаренко О. О., Ластовецький В. В., Пилипчук О. П., Шестопалов Є. А.
      1. Джон Ендрю Біос
      2. Тріщук І. В.
    1. "Пізнаємо природу" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.7.1. Коршевнюк Т. В., Ярошенко Г. О.

2.7.2. Біда Д.Д.

2.7.3. Мідак Л.Я., Кокар Н.В., Кравець В.І., Фоменко Н.В., Кравець І.В., Жирська Г.Я.

2.7.4. Гільберт Т.Г, Балан П.Г, Крячко І.П., Стократний С.А.

2.7.5. Джон Ендрю Біос

2.8. "Здоров'я, безпека та добробут" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.8.1. Воронцова Т.В., Пономаренко В.С., Лаврентьєва І.В., Хомич О.Л., Андрук Н.В.

2.8.2. Поліщук Н.М.

2.8.3. Тагліна О. В.

2.8.4. Василенко С.В., Коваль Я. Ю., Колотій Л. П.

2.8.5.  Гущина Н.І., Василашко І.П., за редакцією Бойченко Т.Є. 

2.8.6. Шиян О. І., Волощенко О. В., Дяків В. Г., Козак О. П., Седоченко А. Б.

2.8.7. Хитра З. М., Романенко О. А.

2.8.8. Фука М.М., Здирок О.М., Василькевич С.І.

    1. "Природничі науки" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.
      1. Рудич М. В., Щербина В. М., Ненашев І. Ю., Ворона З. М.
      2. Засєкіна Т. М., Білик Ж. І., Грома В. Д., Лашевська Г. А.
    2. "Довкілля" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.
    3. Григорович О.В., Болотіна Ю.В., Романов М.В.
    4. "Географія" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.11.1. Топузов О. М., Грома В. Д., Ільницький І. М., Полтавченко Д. В.

  2.11.2. Довгань Г.Д.

      1. Запотоцький С. П., Зінкевич М. В., Романишин О. М., Титар Н. М., Горовий О. В., Миколів І. М.
      2.  Кобернік С. Г., Коваленко Р. Р.
      3.  Гільберг Т. Г., Довгань А. І., Совенко В. В.
    1. «Історія України. Всесвітня історія" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.12.1. Хлібовська Г. М., Крижановська М. Є., Наумчук О. В.

2.12.2.  Гісем О. В., Гісем О. О. за редакцією В’ятровича В. М.

2.12.3. Щупак І. Я., Бурлака О. В., Власова Н. С., Піскарьова І. О.

2.12.4. Могорита В. М.

2.12.5. Бандровський О. Г., Власов В. С., Данилевська О. М.

2.13.  «Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.13.1. Щупак І. Я., Власова Н. С., Секиринський Д. О., Кронгауз В. О., Посунько А. М., Павловська-Кравчук В. А.

2.13.2.  Кафтан М. В., Костюк І. А., Новікова К. О.

2.14. «Досліджуємо історію і суспільство" підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.14.1. Васильків І. Д., Басюк О. Я., Гінкул Г. С., Грисюк Л. А., Гуменний В. Л., Димій І. С., Іртищева О. А., Костікова М. І.

2.14.2. Пометун О. І., Ремех Т. О.

2.15. «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.15.1. Аристова Л. С., Чєн Н. В.

  2.15.2. Кізілова Г. О., Гринишина Л. М.

  2.15.3. Масол Л. М.

2.15.4. Кондратова Л. Г.

      2.15.5. Гайдамака О. В., Лємешева Н. А.

      2.15.6. Рубля Т. Є., Щеглова Т. Л., Мед І. Л.

    1. “Етика” підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.16.1. Данилевська О. М.

2.16.2. Давидюк Л. В., Мельник А. О.

2.16.3. Іртищева О. А., Кравчук В. М., Паршин І. Л., Васильків І. Д.

2.16.4. Мелещенко Т. В., Желіба О. В., Бакка Т. В., Ашортіа Е. Д., Богомаз О.Ю.

2.16.5. Мартинюк О. О., Гісем О. О.

    1. "Вчимося жити разом" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.17.1. Воронцова Т.В., Пономаренко В.С., Василенко К.С., Лаврентьєва І.В., Хомич О.Л., Андрук Н.В.

2.18. "Технології" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.18.1. "Технології" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Біленко О.В., Пелагейченко М.Л.

2.18.2. Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С., Приходько Ю.М.

2.19. "Культура добросусідства" підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти.

2.19.1. Араджионі М.А., Гретченко Л.Л., Козорог О.Г., Лебідь Н.К., Потапова В.І., Унгурян І.К., Філончук З.В.

3. Відповідальність та контроль за процедурою замовлення підручників та їх кількістю покласти на заступника директора з виховної роботи Олексюк О.А.

4.  СЛУХАЛИ:

     Олексюк О.А., заступника директора з навчально-виховної роботи, про зарахування підвищення кваліфікації педагогічними працівниками на платформах. Олена Анатоліївна ознайомила з клопотаннями, які надійшли від вчителів про зарахування курсів підвищення кваліфікації.

Вчителі прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єктів освітньої діяльності.( Всі тексти виступів додаються)

  1. Визнати результати підвищення кваліфікації педагогічних працівників за основними напрямами підвищення кваліфікації у різних суб’єктів освітньої діяльності, фізичних та юридичних осіб відповідно до поданих клопотань вчителів _____

ПІБ учителя

Назва курсу

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Форма проведення

Кількість годин

Дата,  № сертифіката

1.

Терещенко Наталія Анатоліївна

НУШ: базова середня освіта

ГС «Освіторія»

дистанційно

30

16.03.2023

№ 0-15468

2.

Терещенко Наталія Анатоліївна

Осмислені й переосмислені

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

28.03.2023

3.

Терещенко Наталія Анатоліївна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

29.03.2023

4.

Сербіна Юлія Іванівна

НУШ: базова середня освіта

ГС «Освіторія»

дистанційно

30

16.03.2023

№ 0-15467

5.

Сербіна Юлія Іванівна

Ефективне використання кейс-технологій на уроках курсу «Здоров’я, безпека та добробут»

ТОВ «Видавництво Світоч»

дистанційно

3

22.03.2023

№ 24822722

6.

Сербіна Юлія Іванівна

Ментальні карти в освітньому процесі. Інструменти для створення. Хімія.

ГО «Платформа освіти»

дистанційно

15

19.03.2023

 

7.

Сербіна Юлія Іванівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

29.03.2023

8.

Сербіна Юлія Іванівна

Пізнаємо природу. 6 клас НУШ: навчаємося креативно та продуктивно

ТзОВ «АСТОН»

дистанційно

2

23.03.2023

9.

Олексюк Олена Анатоліївна

НУШ: базова середня освіта

ГС «Освіторія»

дистанційно

30

15.03.2023

№ 0-15407

10.

Олексюк Олена Анатоліївна

Дезінформація: види, інструменти та способи захисту

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

23.03.2023

11.

Олексюк Олена Анатоліївна

Базова психологічна допомога в умовах війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

23.03.2023

12.

Олексюк Олена Анатоліївна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

23.03.2023

13.

Зубатюк Людмила Миколаївна

НУШ: все про оцінювання

ГС «Освіторія»

дистанційно

5

28.02.2023

№ 0-14541

14.

Зубатюк Людмила Миколаївна

Креативні уроки ВШО: українська література

ГС «Освіторія»

дистанційно

2

28.02.2023

№ 0-14544

15.

Зубатюк Людмила Миколаївна

Креативні уроки ВШО: українська мова

ГС «Освіторія»

дистанційно

2

29.02.2023

№ 0-14544

16.

Зубатюк Людмила Миколаївна

НУШ: базова середня освіта

ГС «Освіторія»

дистанційно

30

14.03.2023

№ 0-15336

17.

Зубатюк Людмила Миколаївна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

22.03.2023

18.

Зубатюк Людмила Миколаївна

Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

30

29.03.2023

19.

Зубатюк Людмила Миколаївна

«Вивчення англійської мови засобами інтерактивних додатків

ТОВ Видавництво «Ранок»

дистанційно

1

24.03.2023

Y240323111496442488C

20.

Олексюк Богдан Петрович

НУШ: базова середня освіта

ГС «Освіторія»

дистанційно

30

18.03.2023

№ 0-15535

21.

Баляс Ірина Миколаївна

Конфіденційність, безпека і захист інформації у використанні цифрових інструментів GOOGLE

ТОВ “Академія цифрового розвитку”

дистанційно

2

09.02.2023

№ ДБІ2023-ВАБГ-1169

22.

Баляс Ірина Миколаївна

Зустріч із автором підручника з математики для 6 класів НУШ Олександром Істером

ТОВ “Генеза”

дистанційно

1,5

14.03.2023

№ GEN-442494

23.

Баляс Ірина Миколаївна

Цифрові інструменти GOOGLE для освіти. Базовий рівень.

ТОВ “Академія цифрового розвитку”

дистанційно

30

19.03.2023

№ GDTfE-08-Б-06998

24.

Баляс Ірина Миколаївна

Рішення GOOGLE FOR EDUCATION для автоматизації оцінювання та формування підсумкових документів і звітів

ТОВ “Академія цифрового розвитку”

дистанційно

2

13.02.2023

25.

Баляс Ірина Миколаївна

Цифрові інструменти GOOGLE ДЛЯ ОСВІТИ” Середній рівень.

ТОВ “Академія цифрового розвитку”

дистанційно

15

26.03.2023

26.

Баляс Ірина Миколаївна

Дезінформація: види, інструменти та способи захисту

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

28.03.2023

27.

Коваленко Ольга Вікторівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

24.03.2023

28.

Новікова Ірина Вікторівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

24.01.2023

29.

Новікова Ірина Вікторівна

Знати, як допомогти

ТОВ «Едюкейшнал Ера»

дистанційно

6

27.01.2023

30.

Осіпова Альона Юріївна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

26.03.2023

31.

Осіпова Альона Юріївна

Базова психологічна допомога в умовах війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

26.03.2023

32.

Осіпова Альона Юріївна

Дезінформація: види, інструменти та способи захисту

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

26.03.2023

33.

Скрипець Юлія Анатоліївна

Знати, як допомогти

ТОВ «Едюкейшнал Ера»

дистанційно

6

27.03.2023

34.

Хоменко Олена Анатоліївна

Зустріч із автором підручника з математики для 6 класів НУШ Олександром Істером

ТОВ “Генеза”

дистанційно

1,5

14.03.2023

№ GEN-442584

35.

Хоменко Олена Анатоліївна

Цифрові інструменти GOOGLE для освіти. Базовий рівень.

ТОВ “Академія цифрового розвитку”

дистанційно

30

19.03.2023

№ GDTfE-08-Б-05891

36.

Хоменко Вадим Васильович

«Інклюзивне навчання в умовах воєнного стану: зміни в нормативних документах роботи ІРЦ»

Центр професійного розвитку педагогічних працівників м. Києва

дистанційно

30

27.02.2023

№ 227535

 

37.

Гуляєва Наталя Михайлівна

Базова психологічна допомога в умовах війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

25.03.2023

38.

Гуляєва Наталя Михайлівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

28.03.2023

39.

Гуляєва Наталя Михайлівна

Дезінформація: види, інструменти та способи захисту

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

28.03.2023

40.

Будиліна Оксана Олександрівна

Медіаграмотність: як не піддаватися маніпуляціям?

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

30

28.03.2023

41.

Санькова Вікторія Григорівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

28.03.2023

42.

Буганов Олексій Миколайович

Базова психологічна допомога в умовах війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

29.03.2023

43.

Буганов Олексій Миколайович

Дезінформація: види, інструменти та способи захисту

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

 

29.03.2023

44.

Буганов Олексій Миколайович

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

27.03.2023

45.

Буганов Олексій Миколайович

Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

30

29.03.2023

46.

Дудкін Сергій Миколайович

Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

30

25.03.2023

47.

Прийма Віталіна Василівна

«Діяльнісний підхід і формувальне оцінювання як пріоритети мовної освіти в ȀȆШ»

ТОВ Видавництво «Ранок»

дистанційно

2

22.03.2023

Y2203231115068124C99

48.

Перевощикова Світлана Вікторівна

Знати, як допомогти

ТОВ «Едюкейшнал Ера»

дистанційно

6

30.03.2023

49.

Перевощикова Світлана Вікторівна

Інформаційна гігієна під час війни

ТОВ «Prometheus»

дистанційно

15

30.03.2023


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень