A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великокопанівський ліцей
Великокопанівської сільської ради
Херсонського району Херсонської області

Про визначення форми освітнього процесу

Дата: 31.08.2023 15:00
Кількість переглядів: 17

ВЕЛИКОКОПАНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

ВЕЛИКОКОПАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ХЕРСОНСЬКОГО РАЙОНУ, ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

75131,  Херсонська обл., Херсонський  р-н, с. Великі Копані, вул. Андреєва 16.

тел.(05542) 48178, E- mail: school_kopani@ukr.net ,офіційний сайт: htt://velkop.school.org.ua

Код ЄДРПОУ 25650259

 

НАКАЗ

 

від 31.08.2023 року                                                                                    № 116

 

Про визначення форми освітнього процесу

 

          Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2023року №782 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні», листом Міністерства освіти і науки України від 17 травня 2023 року №1/6990-23 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2023/24 року» , на виконання розпорядження начальника Великокопанівської сільської військової адміністрації від 25 серпня 2023 року №08-75, наказу відділу освіти Великокопанівської сільської ради від 25 серпня 2023 року « Про визначення форми освітнього процесу» та рішення педагогічної ради Великокопанівського ліцею Великокопанівської сільської ради Херсонського району Херсонської області від 31 серпня 2023 (протокол 1).

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Організувати освітній процес з 009.2023 року для учнів 1-11 класів з  використання дистанційних  технологій.

 

2. Освітню діяльність здійснювати на платформі «Нові знання », забезпечивши дотримання вимог Інтернет – безпеки.

 

3. Призначити Олену ОЛЕКСЮК, заступника директора з навчально-виховної роботи, відповідальною за організаційний супровід дистанційного навчання в закладі освіти  у 2023 – 2024 навчальному році.

 

4. Заступнику директора закладу з навчально-виховної роботи Олені ОЛЕКСЮК:

     4.1 Провести з вчителями інструктивно-методичні наради, під час яких ознайомити вчителів зі специфікою проведення онлайн уроків, форматом подання навчального матеріалу, із застосуванням наочності, презентацій, інтерактивних завдань.

     4.2. Скласти розклад проведення онлайн-уроків та онлайн-консультацій з урахуванням вимог Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ України від 25.09.2020 № 2205.

     4.3. Забезпечити проведення, передбачених навчальним планом занять, у синхронному не менше ніж 30% навчального часу та асинхронному режимі для всіх здобувачів освіти, тобто безперервна тривалість навчальної діяльності з гаджетами  упродовж навчального заняття повинна бути:

– для учнів 1 класів – не більше 10 хвилин;

– для учнів 2 – 4 класів – не більше 15 хвилин;

– для учнів 5 – 7 класів – не більше 20 хвилин;

– для учнів 8 – 9 класів – 20 – 25 хвилин;

– для учнів 10 – 11(12) класів на 1-й годині занять до 30 хвилин.

Водночас тривалість навчальних занять має зберігатись: 35 хвилин для 1 класу, 40 хвилин для 2-4 класів, 45 хвилин для 5-12 класів. Обмеженню підлягає лише час безперервної роботи учнів з комп’ютером. Окрім того, необхідно звернути увагу вчителів, що згідно з Санітарним регламентом, під час роботи з технічними засобами навчання обов’язковим є проведення вправ з рухової активності та гімнастики для очей.

     4.4.     Взяти під особистий контроль неухильне виконання навчальних планів та програм щоденно.

     4.5. Забезпечити щоденний моніторинг результатів роботи педагогів шляхом відвідування занять (Згідно графіка)

     4.6. Здійснювати контроль за роботою методичних об’єднань у дистанційному форматі відповідно до графіка та тематики.

     4.7. Здійснювати щомісячно моніторинг організації дистанційного навчання.

 

5.  Юлії ЛОБОДІ, відповідальній за ведення шкільного сайту, розмістити матеріали щодо організації дистанційного навчання на шкільному веб-сайті на вкладці «Дистанційне навчання»

 

6. Вчителям – предметникам:

     6.1     Забезпечити виконання освітніх програм за рахунок використання технологій дистанційного навчання.

     6.2    Своєчасно, згідно розкладу уроків, розміщувати на  сайті закладу  інформацію для здобувачів освіти.

     6.3. Вчителям 1 – 4 класів щоденно проводити не більше 3 уроків в режимі онлайн, 5 – 8 класів небільше 4 уроків в режимі онлайн, 9 – 11 класів не більше 5 уроків в режимі онлайн.

     6.4. Дотримуватися Санітарного регламенту, який діє з 1 січня 2021 року, щодо тривалості онлайн уроку:

для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин;

для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин;

для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин;

для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин;

для учнів 10-11 (12) класів на 1-й годині занять – до 30 хвилин, на 2-й годині занять – 20 хвилин;

при здвоєних навчальних заняттях для учнів 10-11 (12) класів – не більше 25-30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15-20 хвилин на другому навчальному занятті.

     6.5. Проводити в синхронному режимі 50% навчальних занять, решту – в асинхронному режимі.

     6.6. Щоденно здійснювати запис теми уроків, відвідування учнів занять та оцінювання у електронному журналі.

     6.7. Ознайомити учнів з використанням електронної бібліотеки і критеріями оцінювання навчальних досягнень.

     6.8. Визначити особливості провадження освітнього процесу через платформи:

– Google Meet – онлайн-уроки, консультації (основна платформа);

– Zoom – онлайн-уроки, консультації;

– Google Classroom – обмін завданнями та результатами виконаних завдань, додаткові матеріали та посилання з відео поясненнями (основна платформа);

– Viber – індивідуальні та групові бесіди, обмін файлами, миттєвими повідомленнями, посиланнями, опитуваннями;

– Telegram – індивідуальні та групові бесіди, обмін файлами, миттєвими повідомленнями, посиланнями, опитуваннями;

– Опитування по телефону;

– Платформи «Всеосвіта», «На урок», «Всеукраїнська школа онлайн» та інші.​​​​​​​

     6.9. Взяти до уваги, що   в момент повітряної тривоги, вчитель:

– Має сповістити дітей про тривогу.

– Припинити заняття та піти в укриття.

– До пропущених через тривогу занять не повертаються.

– Матеріал надсилає дітям для самостійного опрацювання.

– Якщо повітряна тривога в учнів, вони повідомляють учителя, вимикають

комп’ютер, виходять із зустрічі в безпечне місце.

 

7. Заступнику директора з виховної роботи Юлії ЛОБОДІ:

     7.1. Виконувати посадові обов’язки з використанням технологій дистанційного навчання.

     7.2. Забезпечити проведення заходів відповідно до плану роботи ліцею, участь у заходах всіх рівнів, використовуючи технології дистанційного навчання з дотриманням Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти.

     7.3. Висвітлювати інформацію щодо проведених онлайн-заходів на веб-сайті ліцею.

 

8. Класним керівникам 1-11 класів:

     8.1. Повідомити учнів та батьків про переведення  здобувачів освіти на дистанційну форму навчання з 01 вересня 2022 року.

     8.2. Ознайомити  учнів та батьків з інструкцією користування е-щоденником учня (розміщено на сайті школи інформацію )

     8.3. Провести бесіду з учнями й батьками щодо збереження життя та здоров’я дітей,

правил поведінки під час повітряної тривоги

     8.4. Проводити заплановані виховні заходи в дистанційному режимі  з 01 вересня 2023 року.

     8.5. Щоденно відслідковувати та аналізувати статистику охоплення дистанційним навчанням здобувачів освіти.

 

9. Практичному психологу Тетяні КУЗНЕЦОВІЙ проводити заходи з психологічної підтримки учнів під час навчання за дистанційними технологіями.

 

10. Координацію роботи за виконанням наказу покласти на заступника директора Олену ОЛЕКСЮК.

 

11. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень