A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великокопанівський ліцей
Великокопанівської сільської ради
Херсонського району Херсонської області

План профорієнтаційної роботи Великокопанівського ліцею на 2022-2023 навчальний рік

Дата: 10.09.2022 14:09
Кількість переглядів: 16

План

профорієнтаційної роботи
на 2022-2023 навчальний рік

Великокопанівського ліцею

№ з/п

Зміст діяльності

Термін виконання

Відповідальні

І. Організаційна робота

1.

Скоординувати роботу педколективу по формуванню профільних та допрофільних класів

Квітень

Адміністрація ліцею

2.

Розробити навчальний план з урахуванням профілю навчання та аналізу щодо перспективності існуючих профілів

Травень

Адміністрація ліцею

3.

Організувати роботу факультативів, курсів за вибором, які сприяють поглибленню і розвитку нахилів та здібностей учнів

Вересень

Заступники директора з НВР, ВР

4.

Організувати та забезпечити участь учнів закладу в Тижня профорієнтації «Світ професій» (за окремим планом)

01.02.-05.02.

Заступник з ВР

Учителі трудового навчання

5.

Організувати та забезпечити участь здібних та обдарованих учнів школи у предметних олімпіадах, конкурсах МАН, «Кенгуру», «Колосок», «Левенятко», «Пазл», «Гринвіч» тощо, інтернет-олімпіадах, у роботі «Євроклубу»

Протягом року

Заступник

директора з НВР

6.

Організувати участь педагогічних працівників у конкурсах «Учитель року»

Протягом року

Адміністрація ліцею

7.

Скоординувати роботу кабінету інноваційних технологій з метою підвищення якості освіти в класах допрофільної та профільної підготовки

Протягом року

Заступник директора з НВР

8.

Організувати та провести дистанційно роботу з профорієнтації з батьками

Протягом року

Адміністрація ліцею

9.

Організувати співпрацю з організаціями, навчальними закладами, центром зайнятості. Розширення співпраці закладу з ВНЗ різних рівнів акредитації

Протягом року

Заступники директора з ВР, НВР

10.

Забезпечити своєчасну курсову перепідготовку вчителів у ХАНО

Протягом року

Заступник директора з НВР

11.

Провести нараду при директору «Професійне самовизначення учнів» з метою надання рекоменкдацій щодо перспектив формування профільних класів

Лютий

Директор ліцею

12.

Провести нараду при заступнику директора з НВР по формуванню допрофільних спеціалізованих класів

Квітень

Адміністрація ліцею

13.

Заслуховувати на нарадах, засіданні педагогічної ради школи питання «Проходження ДПА, ЗНО учнями 9, 11 класів»

Згідно з планом

Адміністрація ліцею

14.

Скласти та обговорити план профорієнтаційної роботи на наступний рік

Травень

Адміністрація ліцею, керівники м/о

ІІ. Методична робота

1.

Надати рекомендації класним керівникам щодо планування та здійснення роботи з профорієнтації з дітьми різних вікових груп

Протягом року

Заступники директора з НВР, ВР

2.

Організувати інформування педагогічного колективу на засіданнях педагогічних рад, методичних об’єднаннях класних керівників за окремим планом

Протягом року

Адміністрація ліцею

3.

Провести дистанційно  методично-інструктивні оперативні наради щодо теоретико-практичної основи організації профільного навчання

Протягом року

Заступники директора з НВР

4.

Забезпечити участь учителів ліцею у семінарах, конференціях міста з питань нового змісту середньої освіти, упровадження новітніх технологій, особистісно-орієнтованої освіти

Протягом року

Адміністрація ліцею

5.

Провести предметні онлайн-тижні, декади

Протягом року

Вчителі-предметники Класні керівники

ІІІ. Психологічний супровід

Робота у школі І ступеня ( 1-4 класи )

1.

Провести дистанційно заняття «Усі професії хороші – обирай до смаку», «Професії моїх батьків», «Світ професій. Яка із них найкраща?»

Протягом року

Класні керівники

Робота у школі ІІ ступеня ( 5-9 класи )

1.

Формувати ціннісні орієнтації учнів, навички самопізнання і самооцінки під час профорієнтаційної гри «Подорож у світ професії» (5-6 класи)

Протягом року

Класні керівники

2.

Залучити учнів до тренінгового заняття «Усвідомлений вибір професії як запорука життєвого успіху» (7 клас)

Протягом року

Класні керівники

3.

Провести профорієнтаційні розвиваючі заняття «Вперед у майбутнє» (8 клас) та «Знайди свій шлях» (9 клас)

Протягом року

Класні керівники

4.

Надати дистанційно  індивідуальні та групові консультації для учнів та їх батьків з питань профілізації, розвитку здібностей дітей

Протягом року

Класні керівники

5.

Провести тестування учнів 9 класу з наданням рекомендацій щодо вибору профілю навчання в 10 класі за методиками «ДДО» Клімова, «ОПС» Голанда, «Анкета визначення подальшого розвитку профільного навчання» та Анкета центру зайнятості

Січень-Лютий

Класні керівники 9,

10 кл.

6.

Обговорення результатів обстеження учнів 9 класу нараді при заступнику директора з НВР

ІІ семестр

Заступники директора

 

 

 

 

Робота в школі ІІІ ступеня ( 10-11 класи )

1.

Провести дистанційно профорієнтаційне тренінгове заняття «Майбутня професія», «Погляд у майбутнє» та «Профорієнтаційний тренінг»

ІІ семестр

 

2.

Провести психологічну діагностику учнів 11 класу з метою визначення життєвого і професійного самовизначення учнів за методиками «ДДО» Клімова, «ОПС» Голанда, «Анкета визначення подальшого розвитку профільного навчання» та Анкета центру зайнятості

Січень-Лютий

Класний

керівник

3.

Організувати дистанційну зустрічі із спеціалістами центру зайнятості

Протягом року

Заступник з ВР

4.

Надавати індивідуальні консультації для усіх учасників освітнього процесу з питань профорієнтації, розвитку здібностей учнів

Протягом року

Заступник з ВР

5.

Провести дистанційно групові консультації по обговоренню результатів профдіагностики та питань вибору професії

Протягом року

Заступник з ВР

 

ІV. Виховна робота

1.

Формувати навички взаємодії з оточуючими через активні форми роботи з учнями та їх батьками (за планом виховної роботи та батьківських зборів)

Протягом року

Класні керівники

2.

Ознайомити учнів зі світом професій під час декади профорієнтації

Лютий

Класні керівники

3.

Вивчити та врахувати вікові та індивідуальні особливості розвитку, рис характеру , інтересів, здібностей учнів при плануванні та проведенні виховної роботи

Протягом року

Класні керівники

4.

Формувати навички самопізнання і самооцінки під час індивідуальних та групових консультацій та виховних тематичних годин

Протягом року

Класні керівники 5-11-х класів

5.

Проводити онлайн-екскурсії у навчальні заклади та на підприємства

Протягом року

Класні керівники 6-11 класів

6.

Організувати онлайн-зустрічі з представниками різних професій

Протягом року

Класні керівники 1-11 класів

7.

Організувати зустрічі з представниками центру зайнятості

Протягом року

Класні керівники 8-11 класів

8.

Формувати емоційно-позитивне ставлення до трудової діяльності, розвиток трудових вмінь, навичок учнів шляхом розподілу доручень у класі

Протягом року

Класні керівники

9.

Забезпечити участь старшокласників у днях «Відкритих дверей» навчальних закладів

ІІ семестр

Класні керівники 9-11-х класів

10.

Провести дистанційно  цикли виховних годин із запрошенням батьків – представників різних професій

Протягом року

Класні керівники 7-11-х класів

11.

Організувати віртуальні екскурсії в центр зайнятості «Один день із професії»

Протягом року

Класні керівники 8-11 –х класів

12.

Провести дистанційно інформаційні п’ятихвилинки «Моя майбутня професія», «Фестиваль професій» тощо

Протягом року

Класні керівники 9-11-х класів

V. Робота з батьками

13.

Здійснити просвіту батьків учнів на онлайн-батьківських зборах:

- «Врахування психологічних особливостей, інтересів, здібностей, нахилів підлітків у їх професійному самовизначенні» (10 класи);

 - «Навчальні заклади області. Допомога батьків при виборі професії» (11 класи);

 - «Допомога батьків підліткам у їх професійному самовизначенні» (9 класи);

- «Роль сім’ї у виборі майбутньої професії дитини» (8 класи)

Лютий,
Травень

Класні керівники

14.

Здійснити психологічну просвіту батьків учнів на онлайн-класних батьківських зборів:

 - «Роль сім’ї у визначенні життєвого шляху старшокласників»;

- «Професійне самовираження учнів»,

 - «Батьківський авторитет. Як ним скористатися, коли дитина обирає професію»;

- «Сьогодні – старшокласник, завтра – студент»

Грудень
Лютий
Квітень

 

 

 

Заступник з ВР

 Практичний психолог

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень