План профорієнтаційної роботи Великокопанівського ліцею на 2022-2023 навчальний рік
План
профорієнтаційної роботи
на 2022-2023 навчальний рік
Великокопанівського ліцею
№ з/п |
Зміст діяльності |
Термін виконання |
Відповідальні |
І. Організаційна робота |
|||
1. |
Скоординувати роботу педколективу по формуванню профільних та допрофільних класів |
Квітень |
Адміністрація ліцею |
2. |
Розробити навчальний план з урахуванням профілю навчання та аналізу щодо перспективності існуючих профілів |
Травень |
Адміністрація ліцею |
3. |
Організувати роботу факультативів, курсів за вибором, які сприяють поглибленню і розвитку нахилів та здібностей учнів |
Вересень |
Заступники директора з НВР, ВР |
4. |
Організувати та забезпечити участь учнів закладу в Тижня профорієнтації «Світ професій» (за окремим планом) |
01.02.-05.02. |
Заступник з ВР Учителі трудового навчання |
5. |
Організувати та забезпечити участь здібних та обдарованих учнів школи у предметних олімпіадах, конкурсах МАН, «Кенгуру», «Колосок», «Левенятко», «Пазл», «Гринвіч» тощо, інтернет-олімпіадах, у роботі «Євроклубу» |
Протягом року |
Заступник директора з НВР |
6. |
Організувати участь педагогічних працівників у конкурсах «Учитель року» |
Протягом року |
Адміністрація ліцею |
7. |
Скоординувати роботу кабінету інноваційних технологій з метою підвищення якості освіти в класах допрофільної та профільної підготовки |
Протягом року |
Заступник директора з НВР |
8. |
Організувати та провести дистанційно роботу з профорієнтації з батьками |
Протягом року |
Адміністрація ліцею |
9. |
Організувати співпрацю з організаціями, навчальними закладами, центром зайнятості. Розширення співпраці закладу з ВНЗ різних рівнів акредитації |
Протягом року |
Заступники директора з ВР, НВР |
10. |
Забезпечити своєчасну курсову перепідготовку вчителів у ХАНО |
Протягом року |
Заступник директора з НВР |
11. |
Провести нараду при директору «Професійне самовизначення учнів» з метою надання рекоменкдацій щодо перспектив формування профільних класів |
Лютий |
Директор ліцею |
12. |
Провести нараду при заступнику директора з НВР по формуванню допрофільних спеціалізованих класів |
Квітень |
Адміністрація ліцею |
13. |
Заслуховувати на нарадах, засіданні педагогічної ради школи питання «Проходження ДПА, ЗНО учнями 9, 11 класів» |
Згідно з планом |
Адміністрація ліцею |
14. |
Скласти та обговорити план профорієнтаційної роботи на наступний рік |
Травень |
Адміністрація ліцею, керівники м/о |
ІІ. Методична робота |
|||
1. |
Надати рекомендації класним керівникам щодо планування та здійснення роботи з профорієнтації з дітьми різних вікових груп |
Протягом року |
Заступники директора з НВР, ВР |
2. |
Організувати інформування педагогічного колективу на засіданнях педагогічних рад, методичних об’єднаннях класних керівників за окремим планом |
Протягом року |
Адміністрація ліцею |
3. |
Провести дистанційно методично-інструктивні оперативні наради щодо теоретико-практичної основи організації профільного навчання |
Протягом року |
Заступники директора з НВР |
4. |
Забезпечити участь учителів ліцею у семінарах, конференціях міста з питань нового змісту середньої освіти, упровадження новітніх технологій, особистісно-орієнтованої освіти |
Протягом року |
Адміністрація ліцею |
5. |
Провести предметні онлайн-тижні, декади |
Протягом року |
Вчителі-предметники Класні керівники |
ІІІ. Психологічний супровід |
|||
Робота у школі І ступеня ( 1-4 класи ) |
|||
1. |
Провести дистанційно заняття «Усі професії хороші – обирай до смаку», «Професії моїх батьків», «Світ професій. Яка із них найкраща?» |
Протягом року |
Класні керівники |
Робота у школі ІІ ступеня ( 5-9 класи ) |
|||
1. |
Формувати ціннісні орієнтації учнів, навички самопізнання і самооцінки під час профорієнтаційної гри «Подорож у світ професії» (5-6 класи) |
Протягом року |
Класні керівники |
2. |
Залучити учнів до тренінгового заняття «Усвідомлений вибір професії як запорука життєвого успіху» (7 клас) |
Протягом року |
Класні керівники |
3. |
Провести профорієнтаційні розвиваючі заняття «Вперед у майбутнє» (8 клас) та «Знайди свій шлях» (9 клас) |
Протягом року |
Класні керівники |
4. |
Надати дистанційно індивідуальні та групові консультації для учнів та їх батьків з питань профілізації, розвитку здібностей дітей |
Протягом року |
Класні керівники |
5. |
Провести тестування учнів 9 класу з наданням рекомендацій щодо вибору профілю навчання в 10 класі за методиками «ДДО» Клімова, «ОПС» Голанда, «Анкета визначення подальшого розвитку профільного навчання» та Анкета центру зайнятості |
Січень-Лютий |
Класні керівники 9, 10 кл. |
6. |
Обговорення результатів обстеження учнів 9 класу нараді при заступнику директора з НВР |
ІІ семестр |
Заступники директора
|
Робота в школі ІІІ ступеня ( 10-11 класи ) |
|||
1. |
Провести дистанційно профорієнтаційне тренінгове заняття «Майбутня професія», «Погляд у майбутнє» та «Профорієнтаційний тренінг» |
ІІ семестр |
|
2. |
Провести психологічну діагностику учнів 11 класу з метою визначення життєвого і професійного самовизначення учнів за методиками «ДДО» Клімова, «ОПС» Голанда, «Анкета визначення подальшого розвитку профільного навчання» та Анкета центру зайнятості |
Січень-Лютий |
Класний керівник |
3. |
Організувати дистанційну зустрічі із спеціалістами центру зайнятості |
Протягом року |
Заступник з ВР |
4. |
Надавати індивідуальні консультації для усіх учасників освітнього процесу з питань профорієнтації, розвитку здібностей учнів |
Протягом року |
Заступник з ВР |
5. |
Провести дистанційно групові консультації по обговоренню результатів профдіагностики та питань вибору професії |
Протягом року |
Заступник з ВР |
ІV. Виховна робота |
|||
1. |
Формувати навички взаємодії з оточуючими через активні форми роботи з учнями та їх батьками (за планом виховної роботи та батьківських зборів) |
Протягом року |
Класні керівники |
2. |
Ознайомити учнів зі світом професій під час декади профорієнтації |
Лютий |
Класні керівники |
3. |
Вивчити та врахувати вікові та індивідуальні особливості розвитку, рис характеру , інтересів, здібностей учнів при плануванні та проведенні виховної роботи |
Протягом року |
Класні керівники |
4. |
Формувати навички самопізнання і самооцінки під час індивідуальних та групових консультацій та виховних тематичних годин |
Протягом року |
Класні керівники 5-11-х класів |
5. |
Проводити онлайн-екскурсії у навчальні заклади та на підприємства |
Протягом року |
Класні керівники 6-11 класів |
6. |
Організувати онлайн-зустрічі з представниками різних професій |
Протягом року |
Класні керівники 1-11 класів |
7. |
Організувати зустрічі з представниками центру зайнятості |
Протягом року |
Класні керівники 8-11 класів |
8. |
Формувати емоційно-позитивне ставлення до трудової діяльності, розвиток трудових вмінь, навичок учнів шляхом розподілу доручень у класі |
Протягом року |
Класні керівники |
9. |
Забезпечити участь старшокласників у днях «Відкритих дверей» навчальних закладів |
ІІ семестр |
Класні керівники 9-11-х класів |
10. |
Провести дистанційно цикли виховних годин із запрошенням батьків – представників різних професій |
Протягом року |
Класні керівники 7-11-х класів |
11. |
Організувати віртуальні екскурсії в центр зайнятості «Один день із професії» |
Протягом року |
Класні керівники 8-11 –х класів |
12. |
Провести дистанційно інформаційні п’ятихвилинки «Моя майбутня професія», «Фестиваль професій» тощо |
Протягом року |
Класні керівники 9-11-х класів |
V. Робота з батьками |
|||
13. |
Здійснити просвіту батьків учнів на онлайн-батьківських зборах: - «Врахування психологічних особливостей, інтересів, здібностей, нахилів підлітків у їх професійному самовизначенні» (10 класи); - «Навчальні заклади області. Допомога батьків при виборі професії» (11 класи); - «Допомога батьків підліткам у їх професійному самовизначенні» (9 класи); - «Роль сім’ї у виборі майбутньої професії дитини» (8 класи) |
Лютий, |
Класні керівники |
14. |
Здійснити психологічну просвіту батьків учнів на онлайн-класних батьківських зборів: - «Роль сім’ї у визначенні життєвого шляху старшокласників»; - «Професійне самовираження учнів», - «Батьківський авторитет. Як ним скористатися, коли дитина обирає професію»; - «Сьогодні – старшокласник, завтра – студент» |
Грудень |
Заступник з ВР Практичний психолог
|