A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великокопанівський ліцей
Великокопанівської сільської ради
Херсонського району Херсонської області

Критерії оцінювання

Дата: 04.11.2021 09:41
Кількість переглядів: 40

Критерії оцінювання навчальних досягнень з курсу «Громадянська освіта» за усну відповідь

Рівень 

Бал 

Характеристика навчальних досягнень здобувача освіти 

й

и

в

о

к

т

а

ч

о

П

Учень (учениця) розрізняє об'єкти вивчення. Учень  (учениця) на рівні «так-ні» усно відтворює кілька термінів,  вибирає правильний варіант відповіді із двох  запропонованих.

Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального  матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення. Одним  простим реченням передає зміст частини теми, знаходить  відповідь на закрите запитання в тексті підручника.

Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу;  з допомогою вчителя дає елементарні відповіді.

й

і

н

д

е

р

е

С

Учень (учениця) з допомогою вчителя репродуктивно  відтворює частину навчального матеріалу теми одним двома простими реченнями, формулює визначення  соціального (економічного, політичного) поняття.

Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал,  здатний з помилками й неточностями дати визначення  понять, сформулювати суть соціального (економічного,  політичного) поняття.

Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних  положень навчального матеріалу. Відповідь його (її)  правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати  знання при виконанні завдань за зразком. Учень (учениця) у  цілому відтворює частину навчального матеріалу теми, у  цілому правильно використовує окремі терміни, аналізує  прості життєві ситуації, розв'язує тестові завдання першого  рівня; може користуватися за допомогою вчителя (зразок,  пам'ятка) окремими положеннями нормативних актів

й

і

н

т

а

т

с

о

Д

Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал,  знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі  власні приклади на підтвердження певних думок.

Учень (учениця) застосовує вивчений матеріал у  стандартних ситуаціях, намагається аналізувати,  встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між  соціальними (політичними, економічними) явищами,  фактами, робити висновки, загалом контролює власну  діяльність. Відповідь логічна, хоча і має неточності.

Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом,  застосовує знання у ході дискусії (діалогу), уміє  аналізувати й систематизувати інформацію, використовує  загальновідомі докази із самостійною і правильною  аргументацією.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень